NaslovnicaNovostiSUV je kameleon modernog doba. Jedan SUV u nekoliko verzija

SUV je kameleon modernog doba. Jedan SUV u nekoliko verzija

Dok su pretpostavke o SUV-ovima prilično jednostavne i jasno definisane, u praksi to može značiti nešto drugačije za svakog vozača. Jedan će tražiti praktičan automobil za grad, drugi za duga putovanja, treći za luksuz, a neko će tražiti sportske karakteristike u terencu. SUV je kameleon modernog doba, ali neki su modeli više nego dorasli izazovu.

Šta su zapravo SUV-ovi? Uobičajeno je na ovaj način opisivati ​​velike automobile s povećanim razmakom od tla. Ali je li to sve? Pogon na sva četiri točka nije uslov za neke terence, iako dobro dođe u mnogim situacijama. Jedan od modela koji, ovisno o izvedbi, može zadovoljiti najrazličitije, često i ekstremne zahtjeve je SKODA KODIAQ . To je model koji se već u fazi konfiguracije prilagođava zahtjevima određenog vozača. Mnoštvo verzija opreme i široka paleta motora i pogonskih jedinica čine ovaj automobil izrađenim po narudžbi.

Kodiaq ima najviše za ponuditi. Prostor i verzije – Scout, Sportline, Laurin & Klement, a također i RS

STYLE – SUV za svaki dan

SKODA KODIAQ STYLE

Mnogi ljudi koji se odluče kupiti SUV ne razmišljaju o njemu kao o terenskom vozilu za sve terene. Vozači vole ovaj segment zbog prostrane i praktične unutrašnjosti, povećanog razmaka od tla “otpornog na grad” i višeg položaja u vožnji, zbog čega se osjećaju sigurnije. Zato se nikako ne mora reći da SUV mora imati ogroman, snažan motor i pogon na sva četiri točka. Iako verzija opreme STYLE pokriva sve KODIAQA motore dostupne u gami, najčešće se kombinuje s osnovnim 1.5 TSI 150 KS ili 2.0 TSI 190 KS (iako već govorimo o pogonu na sva četiri točka). U ovoj varijanti dobivamo kompletan automobil opremljen funkcijama koje će nam najviše koristiti u svakodnevnoj uporabi. Imamo 19 inčne alu felge, Climatronic 3-zonski automatski klima uređaj, prednje i stražnje parking senzore,

Osim opreme, vrijedi istaknuti i praktičnost KODIAQA. U verziji s pet sjedala, kapacitet prtljažnika iznosi čak 835 litara. Može se povećati na 2.065 litara preklapanjem naslona stražnjih sjedala. S takvim prostorom koji nam je na raspolaganju lako možemo prevesti zaista velike predmete. Čak ni kupovina velikog komada namještaja ili madraca ne bi trebala predstavljati izazov. SKODA KODIAQ može postati automobil sa sedam sjedala i tako postati idealna alternativa porodičnim kombijima.

 

SPORTLINE – sportski izgled

SKODA KODIAQ Sportline

Ne misle svi vozači na performanse kada kažu da imaju ukusa za sportske automobile. Često kupujemo automobile očima, a vizualne preferencije ne moraju uvijek ići ruku pod ruku s raspoloženjem. Odgovor na takve potrebe je KODIAQ SPORTLINE. Ova verzija dostupna je u svim varijantama pogonskog sklopa, od 1.5 TSi motora do vrhunskog 2.0 TDI dizelaša od 200 KS, a u svakoj izvedbi nudi dinamičan dizajn koji vam omogućuje da se ističete u svakodnevnom saobraćaju.

U SPORTLINE varijanti, osim elemenata dostupnih u prethodno opisanoj STYLE varijanti, između ostalih možemo pronaći i zatamnjena stražnja stakla, LED stražnja svjetla, crne retrovizore, kameru za vožnju unatrag, sistem ulaska bez ključa, LED paket osvjetljenja interijera i grijana prednja sjedala.

Laurin & Klement – još jedan SUV ili već limuzina?

SKODA KODIAQ Laurin&Klement

Dok je verzija SPORTLINE usredotočena na sportski dizajn, Laurin & Klement je obilježje luksuza i udobnosti. Osim opreme dostupne u verziji STYLE, verzija Laurin & Klement također ima sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova, sistem kamera od 360 stepeni, električno sjedalo vozača s memorijskim postavkama, prilagodljiv DCC ovjes (za 4×4 pogon u kombinaciji s OFF- ROAD funkcija), Columbus navigacija, paket LED ambijentalnog osvjetljenja interijera, zatamnjena stakla straga i stakla koja apsorbiraju zvuk sprijeda, kao i kožne presvlake u crnoj ili bež boji.

Laurin & Klement je firma koju su 1895. godine osnovali bravar-mehaničar Vaclav Laurin i knjižar, a kasnije industrijalac Vaclav Klement. U početku su gospoda proizvodila bicikle i motore, a onda su se bavili automobilima. Godine 1925. firma koju su osnovala dvojica Čeha spojila se sa SKODA-om, što je osiguralo potreban kapital za daljnje širenje.

RS – pravi sportaš


Iako skraćenica SUV označava sportsko terensko vozilo, mnogi automobili u ovom segmentu nemaju puno veze sa sportskom vožnjom. Mnogi, ali ne sve. Najnovija verzija SKODA KODIAQ RS značajno je promijenjena, a ove modifikacije donijele su opipljive rezultate.

Prije svega, postojeći dizelski motor, koji je pokretao prethodnu KODIAQU RS, zamijenjen je benzinskim motorom 2.0 TSI s turbopunjačem od 245 KS i maksimalnim okretnim momentom od 370 Nm. Zahvaljujući ovim parametrima, veliki i praktični SUV ubrzava do 100 km/h za samo 6,5 sekundi. Izvedba je to koje se ne bi posramili mnogi sportski hatchbackovi, a podsjetimo da je ipak riječ o praktičnom SUV-u s visokim razmakom od tla i moćnim prtljažnikom koji može primiti 835 litara prtljage.

Nova Škoda Kodiaq (2022). Cijena kreće od 51.583 KM






NOVOSTI