NaslovnicaNovostiOvo je nova generacija Opel Astre VI. Potpuno je drugačija. Malo više...

Ovo je nova generacija Opel Astre VI. Potpuno je drugačija. Malo više francuski

Opel je predstavio šestu generaciju modela Astra – prvu koja je izgrađena na platformi u vlasništvu koncerna Stellantis.

Znači izgrađena je na Stellantis platformi koja je posuđena od PSA grupacije! Na EMP2 platformi je izgrađen niz modela. Između ostalih spomenimo novi Peugeot 308 koji je ujedno i najbliži Astri. Toliko blizu da će se oba modela proizvoditi u jednoj tvornici – Reusselsheimu u Njemačkoj.

Potpuno nova Opel Astra ima gotovo iste dimenzije kao i prethodna. Automobil je dugačak 4374 mm, pa je narastao za neprimjetnih 4 mm. Niži je za 15 mm od svog prethodnika (1.470 mm), a međuosovinski razmak povećan je za 13 mm na 2.675 mm. Najviše se promijenila širina tijela – porasla je za 51 mm, na 1.860 mm. Prtljažnik je također veći. Zahvaljujući novoj platformi dobio je dodatne 52 litre i sada ima 422 litre kapaciteta. Bit će još veći u karavanskoj verziji, ali na premijeru još moramo pričekati.

Pored tehničke sličnosti, nova Opel Astra ne izgleda poput Peugeota 308
Dizajneri su se za ovo potrudili jednako kao i za Corsu i 208, odnosno Mokku i 2008. Tako imamo obavezni Vizor prednji “gril” koji ide na sve nove Opelove automobile i skriva Intellilux prednja svjetla sa 168 LED elemenata u svakoj leći.

Tu su i karakteristično podrezana stražnja svjetla integrisana u plastični poklopac prtljažnika, a naziv modela proteže se gotovo preko cijelog gepeka.

Francusko srodstvo se ne primjećuje čak ni kad Astru gledamo sa strane. Tijelo joj ima drugačija, pristojnija rebra, a iza stražnjih vrata nalazi se udubljenje zahvaljujući kojem je zadnji stup tanji.

Nova Opel Astra također je potpuno drugačija u unutrašnjosti
U usporedbi s prethodnom generacijom ovdje je super moderan, što se može vidjeti, na donjoj fotografiji:

Naravno, gotovo sve analogno je nestalo, ploču satova zamijenio je ekran  povezan u jednom elementu s multimedijskim kontrolnim centrom. I opet – razlikuje se od modela 308, ali usudit ću se reći da je ovaj interijer najfrancuskiji od cijelog dizajna Astre.

Motori će također biti francuski

Popis će im se podudarati s 308-icom, započet će s trocilindričnim 1.2 sa 110 i 130 KS, ne izostavljajući 1,5-litreni dizelski agregat sa 130 KS, a završit će hibridnim konfiguracijama. Ovo je prvi put da će se Astra moći puniti iz utičnice. Kao plug-in hibrid bit će dostupan u verzijama sa 180 i 225 KS. U oba slučaja baterije će imati kapacitet od 12,4 kWh i teoretski će omogućiti 50 kilometara vožnje samo na struju.

Prvi primjerci nove Astre bit će predstavljeni uživo na jesen

Još uvijek postoje nejasnoće gdje će i kako će nova Astra biti predstavljena široj javnosti, jer je Opel otkazao prisustvo na IAA u Minhenu. Očigledno imaju neki bolji plan kako mogu uložiti novac za promociju nove Astre i tržišnu utrku za kraljem – Golf 8. Ova utrka će biti poprilično teška, jer nova Astra mora prestići 8 takmičara da bi stigla na prvo mjesto Prošlu je godinu završila na 9. poziciji sa 70,008 prodatih primjeraka, što je za 48 posto lošije nego 2019 godine. A sustići Golf 8 koji je 2020 prodao 283,651 primjerak????  U Bosni i Hercegovini bismo prve primjerke trebali vidjeti početkom sljedeće godine.

RELATED ARTICLES
- Advertisment -



Most Popular

Recent Comments