Iako SsangYong zadnjih godina ne uživa pretjeranu popularnost u Bosni i Hercegovini, mora se priznati da su to dobri automobili koji nude dobar omjer cijene i kvalitete. Novi Rexton dodaje razmetljiv izgled i opsežnu opremu.

Tri godine nakon debija druge generacije Rextona, korejski se proizvođač odlučio na prilično ozbiljan facelifting. Novi Rexton prepoznat ćete uglavnom po ogromnoj kromiranoj rešetki i zanimljivo stilizovanim LED svjetlima. Straga nas privlače široka svjetla koja neodoljivo podsjećaju na svjetla BMW SUV-ova.

Iako proizvođač nije puno pokazao na slikama, modernizovan je i interijer. Novost su upravljač s 4 kraka, središnja konzola i mjenjač koji automatski prebacuje u P kad se motor ugasi.

Povodom face liftinga, SsangYong se pobrinuo i za novu multimediju. Ekran od 12,3 inča omogućit će vam kontrolu nad većinom funkcija vozila, uključujući navigaciju i sistem kamera od 360 stepeni koji nadziru situaciju oko vozila. Važno je da je automobil zadržao praktičnost, zbog čega su ga kupci cijenili.

Sjedala s dužim naslonima trebala bi osigurati ugodnije putovanje, a prtljažnik zapremnine 784 litre bit će dovoljan čak i tokom dugog odmora. Preklapanjem stražnjeg sjedala ovu vrijednost možete povećati na impresivnih 1.977 litara.

Novost je i električni servo upravljač, koji debituje u ssangyongu, koji će, u kombinaciji s diferencijalom s ograničenim proklizavanjem i inteligentnim pogonom na sva četiri točka, poboljšati iskustvo vožnje. Vrijedno je spomenuti da Rexton može vući i prikolice teške do 3 tone – što je vodeći rezultat u segmentu.

Od sigurnosnih sistema tu su adaptivni tempomat, stem zadržavanja vozila između traka, nadzor objekata u mrtvom uglu i poprečni promet te upozorenje na nadolazeća vozila prilikom izlaska.

Što se tiče motora, jedini dostupan u ponudi bit će 2,2-litreni dizel sa 202 KS i 440 Nm, u kombinaciji s novim 8-stepenim automatskim mjenjačem. Više informacija ćemo saznati tek na proljeća 2021. kada u izložbene salone stižu prvi primjerci.