NaslovnicaOstale markeMaseratiMaserati Grecale zvanično. Vrhunac ponude 3-litreni V6, 530 KS i 3,8 sekundi...

Maserati Grecale zvanično. Vrhunac ponude 3-litreni V6, 530 KS i 3,8 sekundi do stotke

Želio bih napisati da je Maserati Grecale prekrasan, da me oduševio izgledom, i ako, i kada nađem punu vreću para da ću kupiti ovaj talijanski SUV, ali nešto ne ide. Za utjehu – specifikacija najskuplje verzije obećava da će biti primamljiva.

Maserati Grecale

Evo ga – dugo očekivana premijera Maseratija, drugog SUV-a te marke, a možda i njegovog budućeg bestselera. Grecale debituje sa snažnim motorima s unutrašnjim sagorijevanjem, kojima će se uskoro pridružiti i električna verzija.

Htjeli mi to ili ne, luksuzni SUV-ovi dobivaju na važnosti. Teško je identifikovati model koji pripada ovom segmentu a koji nije postigao tržišni uspjeh. Maserati i njegov Levante nisu izuzetak. Nije ni čudo što su Talijani odlučili ponovno pokušati isto, ali u nešto manjoj verziji.

Manji, ali ne mali. Grecale je dugačak 4.846 mm, visok 1.670 mm i širok 2.163 mm (sa retrovizorima). Osim toga, nudi međuosovinski razmak od 2,9 metara. Brojke ne lažu – to je ogroman auto. Talijani su, međutim, uspjeli cijelu stvar odjenuti u uredne i relativno lagane linije. Prednji dio s ovalnom rešetkom ne ostavlja nedoumicu o kojoj marki je riječ, no prednja svjetla je lako pobrkati s nekim konkurentima. Isto je i straga, gdje svjetla podsjećaju na britanske automobile.

Interijer s druge strane spaja tradiciju s modernošću. Oblik kokpita je prilično klasičan, kao i trokraki upravljač, no sveprisutni ekrani i malo fizičkih tipki dokazuju da imamo posla s automobilom 21. stoljeća.

Ukupno su tri ekrana, ​​od kojih najveći ima dijagonalu od 12,3 inča, a najmanji 8,8 inča. Naravno, oprema vas mazi. U vrhunskim verzijama dobit ćemo, primjerice, audiosistem Sonus Faber s 21 zvučnikom, kao i standardni izbor načina vožnje sa sljedećim opcijama: Comfort, GT, Sport, Corsa i Off-Road. Svaki od njih razlikuje se u radu ovjesa, upravljanja i pogona.

Prelazeći na najvažnije, odnosno motore, valja spomenuti da će pod haubu Grecalea ići i obični benzinac i blagi hibridi.

Osnovna GT varijanta bit će uparena s četverocilindričnim dvolitrenim motorom uz pomoć blagog hibrida. Iako je riječ o osnovnoj verziji, snaga ne razočarava – 300 KS. Modena verzija s istim pogonom bit će pozicionirana više, ali sa 330 KS. Ipak, najbolja verzija, Trofeo, izgleda najbolje.

Kao što je ranije predviđeno, dobit će 3-litreni V6 Nettuno koji može proizvesti čak 530 KS. Ovaj set je već poznat iz strogo sportskog modela MC20, što sugeriše puno potencijala za više. Performanse neće razočarati. Talijani obećavaju 3,8 sekundi do 100 i maksimalnu brzinu od 285 km/h.

S vremenom će se u ponudi pojaviti i električna verzija Folgore, čiji su detaljni tehnički podaci još uvijek obavijeni velom tajne. Poznato je, međutim, da će pogon generisati čak 800 Nm, a baterija kapacitet 105 kWh.

Sve to čini cjelovit i atraktivan premium SUV koji bi trebao zadovoljiti zahtjevne kupce. Iako su cijene zasad nepoznate, može se sa sigurnošću pretpostaviti da, bez obzira na iznose, kupaca neće nedostajati.

ww.automobili.ba/hyundai-tucson-2022-cijena-u-bih-krece-od-43990-km/




VEZANI ČLANCI


KUPUJEMO NOVE