Kupnja polovnog automobila zapadnjački je fenomen. U Kini, Indiji i na Bliskom istoku polovni automobili opcija su samo za nekoliko vozača, prema istraživanju konzultantske firm Arthur D. Little yields.
Dok većina ispitanika iu SAD-u (61 posto) iu Europi (52 posto) navodi da će kupiti polovni automobil kao svoj sljedeći automobil, udio kupaca polovnih automobila u Kini je samo 1 posto, prenosi revijaHAK
Udio polovnih kupaca također je nizak u Indiji (4 posto), jugoistočnoj Aziji (7 posto) i Saudijskoj Arabiji (10 posto).
Prema mišljenju stručnjaka, razlog niske potražnje za poovnim automobilima u azijskim privredama u razvoju vjerojatno nije samo u činjenici da je novo – novo i mogućnosti da si ga priuštite.
U mnogim državama tržište polovnih vozila je nerazvijeno, odnosno na njemu nema dovoljno kvalitetnih vozila.
Međutim, čak i u razvijenom Japanu, udio kupaca polovnih automobila je samo 20 posto. Čini se da ja i azijska kultura nešto drugačija. Izgleda, naime, da nije poželjno kupovati automobil koji je već bio u vlasništvu druge osobe.