Volvo predstavio svoj novi logo

Gledaj, Olafe, svi su promijenili logo, a mi još nismo. U redu, daj mi komad papira … evo ga, gotovo.

Volim na početku serija uvode kako su započeli / kako ide. Pa evo ga:

kako je počelo:

kako ide:

Ovo zovu redizajniranjem? Po mom mišljenju, to je više poput kastracije. Uvijek mi se činilo da na logu treba malo poraditi. Logotip je nešto što samo umjetnik može nacrtati. Da bi logotip ispunio svoju ulogu, mora se razlikovati od ostalih. Kad gledate logotip, morate prepoznati da onaj ko ga je napravio ima neke posebne vještine. Dakle, kompanija koju predstavlja ovaj logo također zna svoj posao. U međuvremenu, ovdje imamo trend općeg vizualnog idiotizma. Potpuno isto što već predstavlja većina automobilskih koncerna i njihova posljednja ažuriranja logotipa. Na primjer, Renault :

Svi logotipi sada moraju biti ravni i crno-bijeli. To ima veze s njihovom vidljivošću na internetu. Oni su jednostavno najbolje vidljivi. Ne mogu postojati sjene, nagibi ili boje. Volvo sa svojim srebrnastim logotipom trajao je prilično dugo.

Zapravo, Volvo je samo pojednostavio svoj logotip – nije ga promijenio

Nije važno je li strelica koja pokazuje desno zasjenjena srebrnom ili crnom bojom. Važan je cjelokupni oblik i njegova povezanost s markom Volvo. Potpuno je isto sa znakovima Opel i Renault. Ova su ažuriranja logotipa samo tehnička, radi boljeg prikaza na malim ekranima telefona. Pisati im filozofiju je smiješno. I ovdje je plus za Volvo što nisu dodali iscrpan opis ovom malom ažuriranju, gdje bi pokušali izmisliti kako ovaj novi logo još bolje odražava strategiju marke i vodi je prema električnoj budućnosti. Samo su pokazali novi logo i najavili da će ga postepeno uvoditi, na početku ne na automobilima. Automobili sa novim logotipom će biti predstavljeni tek 2023.