Volkswagen u Šangaju predstavio tri koncepta: ID. Aura, ID. Era, ID. Eva

Na sajmu automobila u Šangaju 2025. Volkswagen je predstavio tri koncepta:

  • ID. Aura,
  • ID. Era
  • ID. Eva.

Ovi modeli, razvijeni u saradnji s kineskim partnerima FAW, SAIC i VW Anhui, još su jedan korak u strategiji “U Kini, za Kinu”.

Nakon premijere ID. koncept. Kod sajma automobila u Pekingu 2024., Volkswagen nastavlja razvijati vozila za kinesko tržište. Novi koncepti – dva SUV vozila i limuzina – najavljuju novu generaciju inteligentnih električnih automobila dizajniranih posebno za kineske kupce.

Svi budući modeli temeljeni na ovim konceptima bit će opremljeni sistemima temeljenim na umjetnoj inteligenciji koji će omogućiti naprednu autonomnu vožnju. Do 2026. Volkswagen planira postići razinu autonomije 2+, što znači vožnju bez ruku u nekim situacijama, uz mogućnost samostalnog pretjecanja, skretanja i uključivanja u saobraćaj. Međutim, vozač i dalje mora biti oprezan i spreman preuzeti kontrolu.

Volkswagen se fokusirao na preferencije kineskih potrošača, stavljajući naglasak na kvalitetu materijala, prostranost u stražnjoj kabini i dug međuosovinski razmak.

ID. Era je prvi konceptni automobil koji je stvorio SAIC Volkswagen. To je veliki, troredni SUV s motorom s unutrašnjim sagorijevanjem koji djeluje kao ” produživač dosega” .

Prema Volkswagenu, ID. Era nudi ukupni domet od 1000 km na motoru s unutrašnjim sagorijevanjem i 300 km samo na bateriju.

Sljedeći model, ID. Evo, veliki je SUV namijenjen mlađim kupcima koji paze na stil.

Pripada ID porodici Unyx, koristi platformu od 800 volti i naprednu arhitekturu. Vozilo je sposobno za bežično ažuriranje i koristi moderne digitalne sisteme.

Najnoviji koncept, ID. Aura je kompaktna limuzina koju je razvio FAW-Volkswagen. To je prvi model koji koristi novu kompaktnu glavnu platformu (CMP).

Kombinuje zaobljeni dizajn s inteligentnim opcijama. Opremljen je humanoidnim AI pomoćnikom za upravljanje funkcijama vozila.

Andreas Mindt, voditelj Volkswagen Designa, naglasio je da ID. koncept Code bio je polazište za stilski jezik ovih modela. “Svako vozilo razvilo se nezavisno u rukama dizajnera”. Proces razvoja trajao je samo 34 mjeseca, što je Thomas Ulbrich, predsjednik Volkswagen China Technology Center, opisao kao rad “kineskom brzinom”.

Na sajmu u Šangaju, glavni izvršni direktor Volkswagena Thomas Schäfer rekao je da su koncepti “vidljiv rezultat strategije ‘U Kini, za Kinu'”, naglašavajući važnost kineskog tržišta za budućnost kompanije.

Volkswagen planira lansirati više od 30 novih modela do kraja 2027., uključujući 20 klasificiranih kao New Energy Vehicles (NEV), uključujući potpuno električne automobile, plug-in hibride i električna vozila s produžiteljima dosega.