Nije tajna da nova generacija njemačkog kompakta nije u samom vrhu prodaje ne samo kod nas nego i Evropi. Neki kažu da to ima veze s promjenom trendova. Međutim, čini se da je to preoptimistična pretpostavka.
Prošle i ove godine se bolje prodaje Peugeot 208 (koji nije jeftin) i Dacia Sandero (koja također više nije jeftina). Proizvođač iz Wolfsburga uvidio je da su potrebna poboljšanja. Rezultat je Volkswagen Golf 2024. Kupci su bili pomalo razočarani trenutnom generacijom ovog automobila. I nije riječ o dizajnu, koji je evolucija dobro poznatog koncepta. Problem je prije svega ne do kraja dorađen interijer.
Volkswagen Golf 2024 – značajne promjene
Iako dizajn nije problem, ipak ga je trebalo osvježiti – u skladu s općeprihvaćenim standardima. Očekujemo redizajnirana prednja svjetla, redizajnirana stražnja svjetala i modifikovane branike. Kao i obično kod faceliftinga, trebale bi se ponuditi nove boje i ažuriran dizajna felgi.Kao što smo već spomenuli, ključ će biti interijer, tačnije kokpit. Onaj u trenutno ponuđenom Golfu ima nekoliko ergonomskih kikseva. Među njima korisnici izdvajaju neudobne, taktilne tipke na upravljaču, bez pozadinskog osvjetljenja ploče s kontrolom temperature i glasnoće multimedije ili neintuitivno postavljenu tipkovnicu s funkcijama svjetla i grijanja prozora – na lijevoj strani upravljača.
Špijunske fotografije koje su procurile na internet sugerišu brojne promjene. Na središnjoj konzoli pojavit će se ekran ispred volana od 10,4 inča, a ispred centralne konzole od 12,9 inča. Volan koji dobro leži u rukama može dobiti fizičke tipke. One na dodir rade stvarno prosječno i jednostavno su dosadne. Zanima nas hoće li funkcija grijanja prozora promijeniti svoje mjesto. Do sada je daleko od intuitivnog. Nadamo se i boljoj kvaliteti materijala. Prethodnik je postavio standarde u ovoj kategoriji. Ono što je važno, Volkswagen Golf 2024 će zadržati ponudu motora, iako je teško isključiti njegovu “blagu elektrifikaciju”. Plug-in varijanta bi trebala ostati u ponudi.