Škoda se okreće većim automobilima, što je i dokazala predstavljanjem nekoliko SUV i krosover modela u relativno kratkom periodu, kao i modernim pogonskim rešenjima, poput hibrida ili elektropogona.
Samim tim, odlučeno je da u gami više nema mesta za ultrakompaktne gradske “mališane” kakav je Citigo, inače “brat blizanac” VW up! i SEAT Mii, što je dodatno potkrepljeno i relativno slabom potražnjom za ovim modelom, a samim tim i prodajnim rezultatima. Na nekim tržištima unutar Evrope, Citigo pogonjen klasičnim SUS motorom već je povučen iz prodaje 2019. godine, a u ponudi je ostao samo električni Citigo-e iV, koji je znatno skuplji zbog čega se krug potencijalnih kupaca drastično suzio.
Kada se rasproda aktuelni lager električnog Citigo, što se očekuje krajem ove godine, to bi ujedno bio i kraj priče za ovog mališana, budući da trenutno, nema planova za njegovog nasljednika, tako da će Fabia uskoro postati najmanji model u ponudi Škode. Ipak, postoji šansa da će se u skorijoj budućnosti, oko 2025. godine, pojaviti električni ultra-kompaktni automobil baziran na pojednostavljenoj MEB platformi, koji bi poneo naziv VW ID.1, a samim tim, Škoda i SEAT bi mogli da “kloniraju” ovaj model za svoje potrebe.





Izvor