U Kini izgleda vole duge limuzine u kojima u drugom redu možete ispružiti noge i osjetiti luksuz. Proizvođači pokušavaju zadovoljiti ovu potražnju raznim modelima, a sada se i Škoda Octavia Pro pridružila takvim limuzinama.

U usporedbi s kompaktnom verzijom Škode dostupnom u Bosni i Hercegovini, model Pro povećan je za 64 mm, a međuosovinski razmak je dobio 44 mm. Kao što pretpostavljate, to je u korist putnika na stražnjim sjedalima. Izvana, osim produljenja, novi se automobil nije promijenio i mora se priznati da i dalje izgleda uredno.

Ali unutra možete pronaći jednu novost. Središnjom konzolom dominira veliki 12-inčni široki ekran. Škoda Octavia Pro dostupna na kineskom tržištu omogućuje vam da iskoristite prednosti interneta. Ugrađeni multimedijski sistem modela dugog međuosovinskog razmaka trajno je povezan s njim.

Ekran u kineskoj Octaviji Pro izgleda impresivno čak i u usporedbi s vrhunskom Columbusovom multimedijom dostupnom uz nadoplatu u evropskoj Škoda Octaviji 4. generacije. Naš ekran može imati maksimalnu dijagonalu od 10 inča. U obje verzije možete naručiti pripadajući drugi ekran – virtualni kokpit, koji zamjenjuje klasične pokazatelje.

Paleta motora dostupnih u novom modelu Škoda mnogo je manje zanimljiva. U njemu je bila samo jedna pogonska jedinica. Riječ je o 1.4 TSI motoru sa 150 KS, koji u ovom modelu uopšte nije dostupan u Evropi.

Bilo ga je moguće kupiti kod prethodne generacije Octavije, koja se, usput rečeno, još uvijek nudi u Kini. U novom modelu Octavia Pro kombinuje se sa 7-stepenim DSG automatskim mjenjačem s duplim kvačilom i prenosi okretni moment (250 Nm) na prednje točkove.

Kratkim praćenjem kineskih tržišnih trendova može se zaključiti da je putnicima tamo potrebno pružiti udobnost i stalan pristup Internetu. U ovome ima puno istine. Zašto Kinezi toliko vole limuzine? Prije svega, automobili kompaktne klase tamo se češće koriste kao porodični automobili, ali to nije najvažniji argument za više prostora straga.

Škoda Octavia Pro. Limuzina je prestiž, čak i ako je mala

S automobilima u Kini je pomalo kao u BiH. To nije samo prijevozno sredstvo, već i simbol prestiža. I ništa nije toliko vrijedno divljenja od limuzine koju vozi šofer. Prije samo dva desetljeća, u najmnogoljudnijoj zemlji na svijetu, posjedovanje bilo kojeg automobila bilo je simbol luksuza.

Od tada se puno toga promijenilo. Kinezi kupuju puno novih automobila, ali stereotip i dalje vrijedi. Štaviše, to je zemlja s još uvijek relativno jeftinom radnom snagom. Mnogi ljudi mogu si priuštiti usluge kvalificiranog vozača, a još manje mogu kupiti pravu luksuznu limuzinu. Zato ih je toliko puno. U prošlosti su bogatiji Kinezi koristili rikše, sada će voziti novu Škodu Octaviu Pro i ispraviti noge na stražnjem sjedalu.