Potrošnja goriva navedena od strane proizvođača bi trebala biti realnija. Svaki vozač savršeno dobro zna da stvarna potrošnja goriva nema nikakve veze s onom koja se navodi u oglasima ili katalozima. Ponekad su te razlike male, ali u većini slučajeva dati autmobil troši desetak ili čak nekoliko desetaka posto više od navedenog.





Novi ciklus mjerenja WLTP puno bliže prikazuje stvarnu potrošnju goriva. Kada koristite automobil, ponekad vas može neugodno iznenaditi koliko zapravo troši. Razlika u potrošnji goriva koju daju proizvođači i stvarna potrošnja goriva prvi su se put smanjili 2017 godine.

Realnije brojke tvorničke potrošnje goriva dobra su vijest za vozače. Međutim, to zapravo ne znači niže operativne troškove vozila. Zašto? Budući da se mijenja samo razlika između probne potrošnje i stvarne potrošnje. Stvarna potrošnja goriva ostala je na sličnoj razini dugi niz godina.

Prema istraživanju ICCT-a, počinje lagana promjena trendova. Taj se razvoj može pripisati ovim faktorima. Učinak optimizacije koju su proizvođači koristili tokom mjerenja na ispitnom postolju se smanjuje. Uz to, novi mjerni ciklus WLTP prisiljava proizvođače da mjere na većim brzinama i češćim ubrzanjem.

Proizvođači moraju umanjiti nesklad u potrošnji što je moguće niže.