2024. zasad nije pretjerano uspješna godina za Porsche. Iznenađujuće je da je električno vozilo marke zabilježilo veliki gubitak.
Od svog debija 2019., Taycan je prilično popularan kao skupi električni automobil. Nažalost, prema podacima o prodaji, od januara do kraja septembra 2024. godine Porsche je širom svijeta prodao samo 14.042 Taycana. Ovaj rezultat je upola lošiji nego u istom razdoblju prošle godine. Loši rezultati modela pretočili su se u gubitke za cijelu marku u iznosu od 7%.
Sveukupnom padu pridonio je i slabiji interes za Panameru i Macan. No, situaciju spašavaju Cayenne (21% porast), 911 (2% porast) i 718 (10% porast).
Unatoč privremenim poteškoćama, predstavnici Porschea uvjereni su: “Globalno tržišno okruženje i dalje je teško, ali s najmlađom gamom modela u istoriji kompanije i uravnoteženom strukturom prodaje, u snažnoj smo poziciji. Naša prodajna strategija usmjerena na vrijednost funkcioniše i nastavit će podupirati naše aktivnosti,” kaže Detlev von Platen, voditelj prodaje i marketinga u Porscheu.
Test: Hyundai Tucson 1.6 T- GDi 6 M/T Harmony – izvrstan za svaki dan i svaku priliku