Službeno pokretanje regionalnih putničkih usluga na vodik na ruti od Cuxhavena do Bremerhavena i Buxtehudea u Njemačkoj pokrajini Donja Saska održano je 24. avgusta. Flota od 14 vozova Coradia iLint s dva vagona prva je željeznička usluga na svijetu 100% pogonjenu vodikom, objašnjava proizvođač Alstom. Vozovi će voziti na liniji dugačkoj 100 km od Cuxhavena do Buxtehudea. Flotom upravlja Elbe-Weser Transport Company (EVB), koja je započela probe u septembru 2018. s dva predserijska voza.
Preliminarne putničke usluge sa serijskim vozovima započele su 25. jula ove godine. Prometna uprava Donje Saske (LNVG) potpisala je ugovor vrijedan 85 miliona eura s Alstomom za opskrbu flotom željezničkih vozila na vodik u novembrz 2017. Ugovor uključuje održavanje tokom 30 godina.
Vozovi imaju maksimalnu brzinu od 140 km/h i domet od 1000 km, što im omogućuje da voze cijeli dan na jednom spremniku vodika. Točenje goriva odvija se na pumpi za punjenje vodikom izgrađenoj u Lindeu. Tokom rada vozovi ispuštaju samo paru i kondenziranu vodu te proizvode malu buku. Alstom ističe da će značajan dio europske željezničke mreže dugoročno ostati neelektrificiran, unatoč tekućim projektima elektrifikacije u mnogim zemljama.
Broj dizelskih vozova u prometu i dalje je velik, s više od 4000 vozila u upotrebi samo u Njemačkoj. Alstom također isporučuje 27 vozova Coradia iLint na vodik za regionalne putničke usluge oko Frankfurta.