Volkswagen ID.4 dobio je niz manjih vizualnih poboljšanja i neke ključne promjene u pogonskom sistemu. Provjeravamo što je novo u ovom automobilu.
Iako je još uvijek relativno nov model, zaslužuje malo svježine. Uostalom, njegov nešto stariji brat, ID.3, već je prošao facelifting. Sada je tretman pomlađivanja zahvatio električne SUV-ove marke iz Wolfsburga.
Karoserija nije doživjela niti kozmetičke promjene, iako sve govori da će u ponudi biti i nove boje. Barem tako sugerišu fotografije ovog primjerka, jer svijetloplava nijansa dosad nije bila u ponudi.
Imamo još malo novosti unutra. Prije svega, ovdje se pojavljuje novi multimedijski ekran. Sada ima dijagonalu od 12,9 inča i konačno je opremljen osvijetljenom pločom klima uređaja na dodir.
Također vrijedi obratiti pažnju na nove prekidače iza upravljača. Volkswagen se oslanja na kombiniranu ručicu pokazivača smjera i brisača, kao i na novi birač smjera. Isti se element može pronaći u Passatu i nadolazećem Tiguanu. Kao što vidite, optimizacija troškova je ovdje ključna.
Volkswagen ID.4 bit će učinkovitiji i brži. Ključ uspjeha je motor AP550
Ovo ime pokriva novi i vrlo učinkovit pogonski sistem koje je debitovao u Volkswagenu ID.7. Može se naći u obje varijante – 58 kWh i 77 kWh.
Najveća promjena je povećanje snage u RWD verziji. Sada će ID.4 dobiti 282 KS umjesto 204 u RWD verziji. AWD model će pružati do 330 KS, što će očito uticati na performanse. U isto vrijeme, učinkovitost novog motora je dovoljno visoka da smanji potrošnju energije. A to, naravno, znači veći domet s jednim punjenjem.
Ovako “tiha” premijera nove izvedbe rezultat je procesa homologacije koji je u toku. Uskoro ćemo znati vrijednosti dometa prema WLTP standardu – to bi trebalo biti ugodno iznenađenje za mnoge.
Cijene osvježene verzije također još nisu poznate. Međutim, možemo očekivati blagi porast, što se neće svidjeti kupcima marke. Također je vrijedno napomenuti da će se slične promjene dogoditi u Volkswagenu ID.5.