Novi posve električni Citroën ë-C4 X i C4 X. Elegantna silueta fastbacka, bezvremenski stil četverovratne limuzine i stav SUV-a

  • Citroën svojim kupcima nudi elegantne, privlačne i pristupačne crossovere novog dizajna kao alternativu konvencionalnim kompaktima i SUV-ovima koji dominiraju segmentom srednje velikih vozila.
  • Ti modeli spajaju siluetu fastbacka sa suvremenim stavom SUV-a, duljinom od 4,60 m i bezvremenskim stilom četverovratne limuzine.
  • U gami marke Citroën ovi modeli zauzimaju položaj između kompaktnog modela C4 i perjanice C5 X te se od njih očekuje da značajno pridonesu rastu prodaje i širenju marke u regiji EMEA i na međunarodnom tržištu.
  • Kako bi pružili novu razinu povezanosti, opremljeni su i intuitivnim multimedijskim sučeljem nove generacije MyCitroën Drive Plus, premijerno predstavljenim u novom modelu Citroën C5 X.
  • U segmentu srednje velikih vozila jedino se model Ë-C4 X odlikuje kombinacijom dizajna crossovera, udobnošću, prostranošću i električnim pogonom s nultom stopom emisija.
  • Doseg novog modela ë-C4X s električnim motorom od 100 kW / 136 KS iznosi do 360 km (prema WLTP-u), a na punionici istosmjernom strujom snage 100 kW može se povećati za 10 km/min.
  • Idealno je vozilo za sve one koji žele automobil jedinstvenog dizajna s dovoljno udobnog prostora za putnike, i to zahvaljujući nenadmašnom prostoru za koljena u predjelu stražnje klupe, izdašnom 510-litrenom prtljažniku i električnom pogonu koji omogućuje vožnju strogim središtima gradova u kojima je vožnja vozilom s termičkim motorom zabranjena.
  • Vrhunska udobnost postignuta je zahvaljujući ekskluzivnom programu Citroën Advanced Comfort, koji obuhvaća ugradnju sjedala Advanced Comfort i ovjesa Citroën Advanced Comfort®.
  • Ponuda motora (ovisno o tržištu) uključuje učinkoviti benzinske motore Citroen PureTech i dizelske motore BlueHDi za C4 X, kao i posve električni ë-C4 X koji će biti ekskluzivno dostupan na brojnim europskim tržištima.
Citroën C4 X

Citroën je danas predstavio novi, posve električni ë-C4 X i novi C4 X. Njihov jedinstven i elegantan dizajn trebao bi privući kupce koji traže pristupačno srednje veliko vozilo koje je ujedno alternativa kompaktima i SUV-ovima.

Po uzoru na posve novi Citroën C5 X, novi ë-C4 X i C4 X prkose tradicionalnom dizajnu kompaktnih karoserija kako bi kupcima ponudili nešto posve jedinstveno: dizajn crossovera koji spaja elegantnu siluetu fastbacka sa suvremenim stavom SUV-a i bezvremenskim klasikom – prostranom limuzinom s četvorim vratima.

U nove modele ë-C4 X i C4 X također se ugrađuje najnovija generacija multimedijskog sučelja marke Citroën. Riječ je o sustavu MyCitroën Drive Plus koje kupcima nudi sveobuhvatan paket značajki za povezivanje i povezanih usluga.

„Uzbuđeni smo zbog prilika koje pružaju novi modeli ë-C4 X i C4 X. Vjerujemo da će oni značajno pridonijeti prisutnosti naše marke i ciljevima rasta prodaje, posebno na međunarodnim tržištima i u Europi”, rekao je Vincent Cobée, direktor marke Citroën. „Brojni su nam kupci povjerili kako žele pristupačnu, odgovornu i profinjenu zamjenu za kompakte i SUV-ove iz segmenta srednje velikih vozila, a ovo je naš najbolji pokušaj da im tu želju i ispunimo: automobili usmjereni prema budućnosti, s upečatljivim dizajnom crossovera koji pružaju svu udobnost, tehnologiju, sigurnost i vrijednost koju očekujete od marke Citroën, kao i nenadmašnu prostranost i svestranost limuzine te sve prednosti električnog pogona s nultom stopom emisija”.

 Citroën se odlučio na odvažan korak te je na mnogim europskim tržištima, gdje je prodaja elektrificiranih vozila već uzela maha, ponudio samo posve električni ë-C4 X.

S motorom snage 100 kW i dosegom do 360 km, novi ë-C4 X bit će jedini potpuno električni automobil koji će na tržištu srednje velikih vozila nuditi ovu kombinaciju dizajna, udobnosti i prostranosti dostojne limuzine. Sve ga to, u kombinaciji s prostranim 510-litrenim prtljažnikom, čini idealnim pratiteljem u svakodnevnoj vožnji gradom. U tom je smislu posebno koristan profesionalnim vozačima i prijevoznicima.

Kupcima novog modela C4 X na međunarodnim, ali i određenim europskim tržištima, koji preferiraju čiste i učinkovite motore s unutarnjim izgaranjem, Citroën nudi niz svojih dokazanih benzinskih motora PureTech s turbopunjačem i direktnim ubrizgavanjem te dizelskih motora BlueHDi.

Novi modeli ë-C4 X i C4 X za sva će se tržišta proizvoditi isključivo u Europi, u tvornici Stellantis Villaverde u Madridu. Na bosansko tržište lansiraju se početkom 2023. godine.

PRELIMINARNE TEHNIČKE SPECIFIKACIJE

Citroën C4 X

Osnovni podaci:

Ukupna duljina: 4600 mm
Ukupna visina 1525 mm
Širina / s rasklopljenim retrovizorima / s preklopljenim retrovizorima 1800 mm / 2032 mm / 1834 mm
Međuosovinski razmak 2670 mm
Obujam prtljažnika 510 litara
Prednji prevjes 880 mm
Stražnji prevjes 1050 mm
Promjer kotača 690 mm
Krug okretanja 10,9 m
Razmak od tla 156 mm
Visina utovarnog praga 745 mm
Najmanja masa praznog vozila 1225 kg

 

Unutrašnjost: 

Citroën C4 X
Prostor za koljena u drugom redu sjedala 198 mm
Najveća širina prostora za ramena u drugom redu sjedala 1366 mm
Najveća širina prostora za laktove u drugom redu sjedala 1440 mm
Najveći prostor za glave u drugom redu sjedala 860 mm
Visina u razini očiju u prvom redu sjedala 1218 mm
Visina od prednjih sjedala do stropa 900 mm

 

Motor posve električnog novog modela ë-C4 X:

Citroën C4 X
Snaga 136 KS (100 kW)
Paket baterija Viskonaponska litij-ionska baterija od 400 V i 50 kWh
Doseg – ispitni postupak WLTP Do 360 km
Okretni moment 260 Nm
Najveća brzina 150 km/h
Ubrzanje 0 – 100 km/h 9,7 sekundi (način rada Sport)
Vrijeme punjenja:
Brzo punjenje istosmjernom strujom snage 100 kW 10 km/min, za punjenje baterije do 80 % kapaciteta u 30 min
Wallbox od 32 A Između 5 sati (trofazni + opcijski punjač od 11 kW) i 7,5 sati (jednofazni punjač)
Kućna utičnica Punjenje je moguće

 

 Motori novog modela C4 X:

Citroën C4 X
MOTOR PureTech 100

Start & Stop

PureTech 130

Start & Stop

PureTech 130 BlueHDi 130

Start & Stop

Vrsta goriva Benzinski Benzinski Benzinski Dizelski
Obujam (cm3) 1199 1199 1199 1499
Sustav ubrizgavanja Turbomotor

s visokotlačnim izravnim ubrizgavanjem

Turbomotor

s visokotlačnim izravnim ubrizgavanjem

Turbomotor

s visokotlačnim izravnim ubrizgavanjem

Turbomotor

s visokotlačnim izravnim ubrizgavanjem

Najveća snaga CEE KS (kW) / o/min 102 (75) / 5500 131 (96) / 5500 Čeka se potvrda 131 (96) / 3750
Najveći okretni moment u Nm / o/min 205/1750 230/1750 Čeka se potvrda 300/1750
Emisijska norma EU 6.4 EU 6.4 EU 6.1 EU 6.4
Mjenjač 6-stupanjski ručni mjenjač 8-stupanjski

automatski mjenjač

8-stupanjski

automatski mjenjač

8-stupanjski

automatski mjenjač

Najveća brzina u km/h 184 200 Čeka se potvrda 206
0 – 100 km/h (s) 11,3 9,4 Čeka se potvrda 9,5
Emisije CO2 (u g/km) 122 – 136 130 – 139 Čeka se potvrda 120 – 123
Potrošnja l / 100 km

(u mješovitom ciklusu prema WLTP-u)

5,4 – 5,6 5,8 – 5,9 Čeka se potvrda 4,6 – 4,7

 Napomena: Preliminarne specifikacije mogu se razlikovati ovisno o tržištu.

Test: Peugeot 308 Allure Pack 1.2 PureTech 130 STT – nisam želio izaći iz nove 308-ice