NaslovnicaNovostiEvo kako bi mogao izgledati Opel Insignia SUV

Evo kako bi mogao izgledati Opel Insignia SUV

Nekad su se dobro prodavali, danas sve češće nestaju iz asortimana europskih proizvođača. Velike limuzine ustupaju mjesto SUV vozilima. Hoće li Opel ukloniti Inisgniu, ili možda pretvoriti SUV?

Ford je ubio Mondea, Volkswagen odustaje od Passata, Peugeot je svojedobno prodavao gotovo 90,000 508-ica godišnje. Lani ih je prodao 25.000, ali ovaj model i dalje ima u ponudi. U 2009. Opel je prodao gotovo 140 hiljada Insignia, a posljednje dvije godine završio je s rezultatima nešto iznad 20.000. Proizvodi se od 2018., druga generacija modela ne postiže prodajne rezultate koji se očekuju od vodećeg modela ove marke. Na nekim tržištima, poput Velike Britanije, Insignia je već povučena .

Novost je da će Opel Insignia doživjeti još jednu generaciju – u SUV varijanti

S obzirom na trenutna dešavanja u Stellantis koncernu, vrlo je vjerojatno. Ovaj koncern vrlo učinkovito koristi sve mogućnosti za razvoj asortimana svake od svojih marki. Opel Astra je blizanac Peugeota 308, Corsa je klon 208. Peugeot 3008 ide ruku pod ruku s Opel Grandlandom, Citroenom C5 Aircrossom i DS 7 Crossbackom. I tu nije kraj nabrajanju jer postoji još srodnih modela.

Kakve to veze ima sa Insignijom?

Pa Citroen je nedavno predstavio model C5 X – neobičan crossover koji želi prodavati kao novu verziju limuzine. Još nedavno, Peugeot je predstavio model 408, koji slijedi vrlo sličan koncept. Automobil je dugačak 4,7 metara, ima prostranu kabinu, ogroman prtljažnik, a ovjes je veći nego što su obično ovješeni konvencionalni automobili D-segmenta.

Čini se da ništa ne sprječava Opel Insigniju da krene istim putem

Znamo čak i kako bi to moglo izgledati jer na Theottle YouTube kanalu postoji video prezentacija koja prikazuje proces grafičke transformacije 408 u Insigniju. Izgleda kao:

 

 

OK, za limuzinu D-segmenta izgleda kontroverzno, ali stavljen uz bok 408 ili CX 5, izgledao bi konzervativno. A ako Stellantis vidi smisao u prodaji dizajnerski odvažnijih francuskih modela, možda bi i Nijemac mogao dobiti priliku za ulazak na tržište? Da, znam, veliki hatchback je već bio tu – Opel Signum nikada nije zaživio, ali to nije bio SUV. Sada ćete sigurno uspjeti!

VEZANI ČLANCI




KUPUJEMO NOVE