bZ4X je prvi model lansiran u skladu sa strategijom Beyond Zero. Procjenjuje se pravljenje 15 električnih modela do 2025. Prvi od njih je pretpremijerno predstavljen u Sarajevu:
Toyota bZ4X je RAV4, ali električni

Ovo nismo sami izmislili – ovu usporedbu koristi i sama Toyota. Još nije dala detaljne dimenzije bZ4X, ali je ovaj model usporedila s modelom RAV4, navodeći da je električar 85 mm niži i ima 16 cm duži međuosovinski razmak (kod modela RAV4 to je pristojnih 269 cm) ). Širi razmak obećava puno prostraniju unutrašnjost. Prema proizvođaču, najveći je u klasi, a prtljažnik bi trebao imati kapacitet od 452 litre. Izgled karoserije se ne usuđujem komentarisati. Citirajući saopštenje za javnost, samo da dodam da proizvođač definiše dizajn prednjeg dijela karoserije riječju “čekić”.

U unutrašnjosti je najinteresantniji upravljač, a ekran, daleko ispod vjetrobranskog stakla, zamjenjuje satove. Očigledno, ovo je bolje rješenje od prikazivanja podataka direktno na staklu. Upravljač se zove One Motion Grip-control, a njegova najveća prednost je činjenica da ga za potpuni okret prednjih točkova trebate okrenuti samo za 150 stepeni.

Naravno, Toyota je pripremila i verziju s tradicionalnim upravljačem. Ni One Motion Grip ni volan neće biti fizički spojeni na točkove. Za okretanje će biti odgovorna elektronika. Zahvaljujući tome, vibracije uzrokovane vožnjom po neravnim površinama ili kočenjem neće se prenositi na upravljač.
bZ4X na E-TNGA platformi

Ovo je nova platforma razvijena u saradnji sa Subaruom. Toyota je u projekt unijela svoje iskustvo u elektrificiranju modela, a Subaru pogon na sva četiri točka. bZ4X bi trebao imati dva elektromotora ukupne snage 217 KS i 336 Nm okretnog momenta. Ubrzat će do 100 km/h za 7,7 sekundi. U verziji s prednjim pogonom, s jednim motorom, snaga je ograničena na 204 KS, a okretni moment na 265 Nm. Očekuje se da će ova varijanta doći do stotke za 8,4 sekunde. Oba će ubrzati do razumnih 160 km/h.
Toyota Bz4X – doseg

Poznato je da litij-ionske baterije imaju kapacitet od 71,4 kWh i mogu se puniti iz stanica snage do 150 kW. Toyota uvjerava da se za 10 godina ili 240.000 km korištenja, kapacitet baterija neće smanjiti za više od 10%. Tvrdi i da baterije neće naštetiti punjenjem velike snage, a sistem grijanja tekućine i toplinska pumpa pobrinut će se da domet automobila zimi bude tek nešto manji nego ljeti.