NaslovnicaKupujemo polovneNajbolji i najgori automobili do 12 godina starosti. Listu sastavio ADAC

Najbolji i najgori automobili do 12 godina starosti. Listu sastavio ADAC

Kao i svake godine, njemački automobilski klub ADAC objavljuje popis automobila kojima su najčešće odnosno najrijeđe pomagali na cestama. Provjerimo njihov izvještaj!

Tokom prvih nekoliko godina vrijednost automobila dramatično pada. Ovi su automobili ukusan zalogaj na tržištu polovnjaka, ali zaslužuju li vaše povjerenje? Za odgovor na ovo pitanje, provjerili smo, najnoviju ADAC rang listu. Cijene ovih automobila su već pristupačne, međutim da bi kupili neki od ovih modela ipak morate otići do jastuka ili madraca i iz njega izvaditi malo veću svotu novca.

Poredak ADAC-a se temelji na aktivnostima pomoći na cesti njemačkog auto kluba. Djelatnici su nakon svake obavljene intervencije u bazu podataka zabilježili detalje svojih intervencija – a bilo ih je 3,4 miliona. Nakon toga se broj kvarova na svakom modelu uspoređuje sa brojem automobila te marke i modela koji su registrovani u Njemačkoj. Tako se dobiva koeficijent čiji je glavni pokazatelj broj grešaka na 100,000 automobila. Što je koeficijent niži, to je bolje. A ovo su rezultati za prva tri i najgora tri – automobila iz 2012 godine.

Modeli segmenta A

Toyota Aygo – faktor intervencije 4.4. Najčešči uzrok intervencije: kvačilo.
Hyundai i10 – faktor intervencije 6,2. Najčešči uzrok intervencije: akumulator.
Renault Twingo – faktor intervencije 16.8. Najčešči uzrok intervencije: kočnice, imobilizator.

Seat Mii – faktor intervencije 21,6. Najčešči uzrok intervencije: kočnice.
Fiat 500 – faktor intervencije 23,9. Najčešči uzrok intervencije: sistem hlađenja, bobina.
Fiat Panda – faktor intervencije 28.5. Najčešči uzrok intervencije: akumulator.

Modeli segmenta B

Fiat Punto – faktor intervencije 8.8. Najčešči uzrok intervencije: električna ožičenja, auspuh, kvačilo.
Audi A1 – faktor intervencije 9.1. Najčešči uzrok intervencije: kablovi za paljenje, mlaznice.
Mini – faktor intervencije 9,7. Najčešči uzrok intervencije: kvačilo.

Renault Clio – faktor intervencije 23,5. Najčešči uzrok intervencije: akumulator, pokretač, elektronička blokada motora.
Peugeot 208 – faktor intervencije 26.5. Najčešči uzrok intervencije: bobina, akumulator.
Peugeot 207 – faktor intervencije 29.2. Najčešči uzrok intervencije: servo upravljač, električni kabriolet krov, remen,

Kompaktni modeli

BMW X1 – faktor intervencije od 7,2.
Audi Q3 – faktor intervencije 10.8.
Hyundai i30 – faktor intervencije 11,2. Najčešči uzrok intervencije: akumulator

BMW serije 1 – faktor intervencije 31,4. Najčešči uzrok intervencije: bobina, pogonski lanac.
Peugeot 308 – faktor intervencije 34,9. Najčešči uzrok intervencije: mlaznice, bobina, akumulator.
Kia je imala 44,9 intervencijskog faktora. Najčešči uzrok intervencije: pokretač, pogonski lanac, akumulator, kvačilo, svjećice, senzor radilice.

Automobili srednje klase

BMW X3 – faktor intervencije 5.3. Najčešči uzrok intervencije: starter, turbopunjač.
Audi A4 – faktor intervencije 8.4.
Audi A5 – faktor intervencije 9,8. Najčešči uzrok intervencije: pogonski lanac, auspuh.

Ford Mondeo – faktor intervencije 23.1.Najčešči uzrok intervencije: akumulator, pumpa za gorivo.
Opel Insignia – faktor intervencije 28.1. Najčešči uzrok intervencije:  akumulator, hladnjak.
Volkswagen Sharan – faktor intervencije 32,8. Najčešči uzrok intervencije: akumulator, EGR.

Poredak ADAC-a može biti iznenađujući. Ako npr. tražite devetogodišnji automobil za putovanje na posao, u tom slučaju, kako je pokazao izvještaj ADACA podcijenjeni Fiat Punto može biti dobar izbor u B segmentu. S druge strane, popis pokazuje da modeli koje cijenimo, kao što su Opel Insignia ili Kia cee'd , mogu s godinama stvarati više problema nego što bismo željeli. Međutim, treba imati na umu da je popis njemačkog automobilskog kluba samo djelić stvarnosti u pogledu stope kvarova automobila. Kao i na svim ljestvicama. Ako kvar automobila nije doveo do njegove imobilizacije, nije bio uključen u ADAC podatke .

Zbog ograničenja uzrokovanih pandemijom koronavirusa, velik postotak ADAC-ovih intervencija u 2020. godini bio je povezan s kvarom akumulatora. Bilo je tako u 46 posto. slučajevi. Preostali razlozi za dolazak ADAC-ove pomoći na cesti su: 15,9 posto. kućišta motora (ubrizgavanje, paljenje, senzori), u 14,2 posto. “ostali” slučajevi (karoserija, upravljač, kočnice, ovjes, pogonski sistem), u 10 posto. alternatora, startera, rasvjete ili električne instalacije u 7,1 posto. gume, u 3,2 posto sistem goriva, 2,1 posto sistem hlađenja, grijanja ili klimatizacije i 1,2 posto. ispušni sistem, filtar čestica dizela





RELATED ARTICLES
- Advertisment -



Most Popular

Recent Comments