NaslovnicaNovostiHyundaiHyundai Motor Grupa objavila svoju put razvoja softverski definisanih vozila

Hyundai Motor Grupa objavila svoju put razvoja softverski definisanih vozila

• Hyundai Motor Group (dalje Grupa) će promijeniti iskustvo korisnika i donijeti bez presedana eru mobilnosti putem kontinuiranog razvoja softverske tehnologije.

 Over-The-Air (OTA) ažuriranje softvera za sve modele do 2025. godine će pružiti
osnažene performanse i funkcionalnost bilo kad, bilo gdje širom svijeta.
 Očekuje se da će 20 miliona vozila će biti registrirano na povezane usluge Grupe
(CSS) do 2025. godine.
 Vodeći u industriji, interno razvijen operativni sistem povezanih usluga (ccOS) će
pružiti klijentu personalizirane usluge i procesuirati podatke nevjerovatnom                        brzinom.
 Platforma baze podataka u saradnji sa drugim industrijskim sektorima poput
logistike, smještaja, odmora i zabave će kreirati otvoreni ekosistem, te donijeti
promjenu paradigme mobilnosti.

• Softver koji se može stalno nadograđivati omogućiti će različite, stabilne tokove prihoda uz svježu funkcionalnost i dodatke kako bi vozila kupca bila ažurirana na dan.

• Standardizacija platforme smanjit će troškove i vrijeme razvoja kako bi se povećala profitabilnost.

• Kombinacija hardverskih i softverskih tehnologija značajno će osnažiti sposobnosti Grupe i učvrstiti vodeću ulogu u definiranju globalne mobilnosti u budućnosti.

• 18 trilijuna wona ulaganja do 2030. godine će biti uloženo u Globalni softverski centar i Centar za istraživanje i razvoj za jačanje razvoja softverski definisanih vozila.
Danas je Hyundai Motor Grupa objavila novu globalnu strategiju koja će transformirati sva vozila u softverski definisana vozila do 2025. godine. Strategija je prezentirana putem globalnog online događaja. Nova era će pružiti kupcima slobodu da daljinski unaprijede performanse i funkcionalnost svojih vozila bilo gdje u bilo koje vrijeme.

“Transformacijom svih vozila u softverski definisana vozila do 2025. godine Hyundai Motor Group-a će u potpunosti redefinirati koncept automobila i preuzeti vodstvo ulaskom u nikad prije doživljeno doba mobilnosti”, rekao je Chung Kook Park, predsjednik i voditelj Odjel za istraživanje i razvoj, Hyundai Motor Group-e.

Over-The-Air (OTA) ažuriranje softvera za sva HMG vozila do 2025. godine.

Od 2023. godine nova vozila će biti opremljena OTA softverom koji će omogućiti klijentima da drže svoja vozila ažurirana. Ova promjena neće se samo odnositi na električna vozila već i vozila sa unutrašnjim sagorijevanjem. Svi segmenti vozila će evoluirati u softverski definisane do 2025. godine. Klijenti će moći daljinski da unaprijede funkcionalnost i performanse bez posjete servisnom centru. Obzirom da će se vozilo moći konstantno unaprijeđivati, njegova rezidualna vrijednosti će biti povećana.

Grupa će sljedeće godine također ponuditi usluge FoD (Dodatak na zahtjeve). Što će kupcima dati mogućnost odabira i kupovine funkcija i dodataka koji zadovoljavaju njihove potrebe i ukuse, te pružaju slobodu stvaranja vozila koja najbolje odgovara njihovom životnom stilu.

Nova generacija EV platforme će ubrzati transfomraciju SDV (softverski definisanih vozila)

Grupa planira značajno smanjiti vrijeme potrebno za sve procese masovne proizvodnje, uključujući planiranje, dizajn i proizvodnju, razvojem zajedničke hardverske i softverske platforme za vozila. To će omogućiti dijeljenje komponenti vozila u različitim segmentima vozila, što će dovesti do učinkovitijeg razvoja vozila i smanjenja troškova.

Grupa će također predstaviti vozila 2025. temeljena na svoje dvije nove EV platforme, eM i eS. Nove EV platforme bit će stvorene pod Grupnim sistemom integrisane modularne arhitekture (IMA).

eM platforma razvija se posebno za električna vozila u svim segmentima i omogućit će 50 posto poboljšanje dometa vožnje s jednim punjenjem u usporedbi sa trenutnim električnim vozilima. eM platforma se također razvija kako bi podržala tehnologiju autonomne vožnje 3. razine ili čak višu i dodatke ažuriranja OTA softvera.

Grupna eS platforma bit će razvijena kao EV ‘skateboard’ isključivo za namjenska vozila (PBV), s potpuno fleksibilnom strukturom kako bi zadovoljila B2B zahtjeve i pružila rješenja po mjeri za kompanije koje posluju u isporuci i logistici.

“Hyundai Motor Group će 2025. predstaviti vozila s dvije vrste platformi: eM, platforma namijenjena putničkom EV-u; i eS, ekskluzivna platforma za namjenska vozila,” rekao je Paul Choo, izvršni potpredsjednik voditelja razvojnog centra za elektroniku i zabavu Hyundai Motor Group. “Ove nove platforme razvijaju se u okviru Hyundai Motor Group ‘Integrisane modularne arhitekture’, što će dovesti do daljnje standardizacije i modularizacije ključnih komponenti električnih vozila, kao što su baterije i motori, istovremeno nudeći prednosti u drugim segmentima osim električnih vozila.

Grupna integrirana modularna arhitektura olakšat će standardizaciju i modularizaciju ključnih komponenti električnih vozila. Standardizacijom baterija i električnih motora, na primjer, koji se trenutno razlikuju za svaki model EV-a, Grupa će fleksibilno primijeniti zajedničke komponente za svako vozilo, čime će učinkovito proširiti svoju ponudu.

Infotainment i napredni sistem asistencije vozaču (ADAS) koje Grupa već masovno proizvodi su trenutno u procesu unaprijeđivanja funkcija sa predstavljanjem posljednje tehnologije integrisane kontrole.

Revolucionarni operativni sistem za povezivanje automobila (ccOS)

Interno razvijeni operativni sistem za povezivanje automobila (ccOS) pokazat će se ključnim za ambiciju Grupe da preuzme vodstvo u pružanju transformativnih rješenja za globalnu mobilnost. Softverska platforma ccOS može se primijeniti na sve kontrole i može maksimizirati performanse hardvera kroz izuzetno visoku kompjutersku snagu.

Za učinkovito prikupljanje i obradu velike količine informacija koje generiraju povezani automobili, potrebni su poluvodiči za obradu informacija visokih performansi zato Grupa radi sa kompanijom NVIDIA, vodećim u umjetnoj inteligenciji.

NVIDIA pruža vodeću svjetsku tehnološku snagu u umjetnoj inteligenciji, kompjuterskom učenju, grafičkoj spoznaji i obradi, a kompanija NVIDIA DRIVE® platforma visokih performansi omogućuje obradu podataka velikih razmjera ultrabrzom brzinom. Grupa je 2015. godine potpisala ugovor o tehnološkom razvoju sa kompanijom NVIDIA i provodi istraživanje za primjenu tehnologije povezanih automobila na komercijalizirana vozila masovne proizvodnje.

Na temelju svojih integrisanih kontrola i interne softverske platforme, Grupa također značajno jača svoju konkurentnost u tehnologiji autonomne vožnje.

Napredni operativni sistem ccOS Grupe podržavat će softversku tehnologiju potrebnu za ultra-brzu analizu i obradu podataka, koji osiguravaju goleme mogućnosti prikupljanja podataka tehnologije kao što su senzori unutar kamera i radari.

Treća generacija integrisanih kontrola postat će osnova za širenje masovne proizvodnje Grupe vozila s autonomnom vožnjom razine 3, kao i komercijalizaciju razina autonomne vožnje razine 4 i 5 u dogledno vrijeme.

Kreiramo inovativne usluge i nova iskustva mobilnosti

(sa lijeve strane) Chung Kook Park, Predsjednik i Voditelj R&D Divizije, Hyundai Motor Group-e / Chang Song, Predsjednik i Voditelj TaaS Divizije Hyundai Motor Group-e.

Platforma Grupe usredotočiti će se na tehnologiju koja može identificirati kako se generiraju podaci u svakoj fazi životnog ciklusa vozila, uz selektivno prikupljanje i analizu potrebnih podataka za pružanje vrijednih usluga kupcima. Podaci prikupljeni putem kontrola visokih performansi vozila kontinuirano će se obrađivati i analizirati tehnologijom učenja kako bi se osigurala optimalna brzina i učinkovitost. U tu svrhu Grupa stalno jača svoje kadrovske i resursne sposobnosti kako bi brzom i stabilnom obradom velikih količina podataka omogućila stvaranje vrijednih informacija i usluga. Uz desetke hiljada povezanih automobila širom svijeta, podaci će se skupljati iz više dodatnih izvora, kao što su saobraćajni znakovi, infrastruktura i karte satelitske navigacije.

Mobilnost u budućnosti i izazovi

(sa vrha na lijevo, u smjeru kazaljke na sat) Chung Kook Park, Predsjednik i Voditelj R&D Divizije, Hyundai Motor Group-e / Chang Song, Predsjednik i Voditelj TaaS Divizije Hyundai Motor Group-e. / Paul Choo, Izvršni Potpredsjednik i Voditelj divizije Elektronike i Infotainment razvojnog centra Hyundai Motor Group-e / Eunsook Jin, Izvršni Potpredsjednik i Voditelj divizije Inovacija Hyundai Motor Group-e / Woongjun Jang, Viši Potpredsjednik centra za autonomnu vožnju Hyundai Motor Group-e / Hyung Ki Ahn, Potpredsjednik za razvoj elektronike.

Grupa predviđa budućnost u kojoj će se paradigma industrije mobilnosti potpuno transformirati, na način da će ljudima omogućiti da uživaju u udobnom, besprijekornom putovanju, čak i ako ne posjeduju automobil. Srednjoročna do dugoročna strategija Grupe uključit će novu dimenziju usluga mobilnosti, a softver će biti temeljna tehnologija.

“Pod ‘kretanjem’ mislimo na više od pukog kretanja između lokacija. Govorimo o cijelom putovanju od kraja do kraja, od napuštanja kuće i susreta s prijateljima, do stvari kao što su punjenje, kupovina, jelo i konačno povratak kući,” objasnio je Chang Song, predsjednik i voditelj Transportation-as-a -Service (TaaS) odjela Hyundai Motor Group-e. “Softverski definirana mobilnost pružit će holističko korisničko iskustvo temeljeno na podacima o mobilnosti i umjetnoj inteligenciji koja razumije korisničke namjere i kontekst.

Tehnologija koja donosi novu eru mobilnosti

“Danas je Hyundai Motor Group otkrila tehnološke koncepte, strategije i buduće scenarije vezane uz softverski definisana vozila koja će poduprijeti srž buduće mobilnosti,” rekao je Chung Kook Park, predsjednik i voditelj Odjela za istraživanje i razvoj Hyundai Motor Group-e. “Naš holistički pristup osnažit će Hyundai Motor Group-u da predvodi transformaciju u paradigmi mobilnosti. Dok tehnološke inovacije prenosimo iz mašte u stvarnost, Hyundai Motor Group-a će otključati budući potencijal automobila i otvoriti nove mogućnosti za ponovno pisanje korisničkog iskustva i pružanje novog načina života, ispunjenog smislom i vrijednošću.

Dok se Grupa upušta u novi izazov transformacije mobilnosti i zadovoljavanja potreba kupaca u budućnosti, također će nastaviti razvijati svoje nagrađivane modele kako bi zadovoljila potrebe kupaca danas. Privlačnost ponude Grupe za kupce dosljedno je potvrđivana nizom nagrada koje su kritičari i mediji širom svijeta dodijelili EV modelima brenda Hyundai, Kia i Genesis.

VEZANI ČLANCI








KUPUJEMO NOVE