NaslovnicaNovostiHyundaiHyundai demantuje medijske špekulacije. Neće napustiti motore s unutrašnjim sagorijevanjem

Hyundai demantuje medijske špekulacije. Neće napustiti motore s unutrašnjim sagorijevanjem

Između praznika i nove godine, Korejski mediji su izvijestili da se Hyundai polako sprema napustiti motore sa unutrašnjim sagorijevanjem. Sada je jasno da su to samo glasine.

Motori s unutrašnjim sagorijevanjem sve su veći neprijatelj aktualne politike, a proizvođači promovišu električna vozila. Zato i ne čudi da s vremena na vrijeme dobivamo informacije da se jedan ili drugi proizvođač odlučuje polako odmaknuti od motora na fosilna goriva.

Azijski proizvođači, premda razvijajaju tehnologiju električnih pogona, više su oprezni kada je riječ o potpunom napuštanju konvencionalnog pogona, a Mazda, pored globalnog trenda, čak povećava svoje motore.

Hyundai se za sada ne namjerava odreći motora s unutrašnjim sagorijevanjem

Motor1.com odlučio je o ovoj situaciji pitati Michaela Stewarta – senior group manager u američkoj filijali Hyundaija. Odgovor koji su dobili zasigurno će zadovoljiti sve ljubitelje motora s unutrašnjim sagorijevanjem:

Hyundai Motor Group može potvrditi da ne zaustavlja razvoj svojih motora s unutrašnjim sagorijevanjem nakon nedavnih medijskih špekulacija. Grupa je predana pružanju snažnog portfelja pogonskih sklopova kupcima širom svijeta koji uključuje kombinaciju motora s unutrašnjim sagorijevanjem visokih performansi i elektromotora s nultom emisijom.

Hyundai: Kraj motora s unutrašnjim sagorijevanjem 2035. u Evropskoj uniji

Ova se informacija poklapa i s izvještajima iz septembra prošle godine, kada je proizvođač najavio da ne namjerava odustati od klasičnih motora barem do 2035. Štaviše, obustavu prodaje takvih motora diktiraju političke odluke koje će stupiti na snagu u Evropskoj uniji, jer se upravo u EU najavljuje zabrana prodaje automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. Konvencionalni motori će se duže nuditi na drugim kontinentima.

Planovi Korejaca su da do 2030. globalna prodaja električara bude 30%, tako da ne mogu u potpunosti odustati od motora s unutrašnjim sagorijevanjem, ali nerazvijanje električnih sistema također bi bila greška. Azijati vrlo dobro znaju da ako se usredotoče samo na jedno, mogu izgubiti. Kao što se razvijaju hibridni sistemi, cijelo je automobilsko tržište sada u “hibridnom” stanju. Proizvođači istovremeno proizvode i razvijaju automobile s unutrašnjim sagorijevanjem i električne automobile, a kupac je taj koji odlučuje na koji će automobil potrošiti novac.

Hyundai i30 (2022). Cijena u BiH kreće od 28,490 KM






NOVOSTI