NaslovnicaKupujemo polovneBritanski poredak polovnih automobila. Ovi se modeli najbolje bore sa prolaskom vremena

Britanski poredak polovnih automobila. Ovi se modeli najbolje bore sa prolaskom vremena

Nekoliko godina stari automobili ukusan su zalogaj za mnoge kupce. Možete računati na moderna rješenja i visok nivo sigurnosti u njima (sve dok nisu imali sumnjivu prošlost), a istodobno je ovdje nabavna cijena puno niža nego u izložbenom salonu. Britanska ljestvica sugeriše koje modele vrijedi odabrati i upozorava na one koji mogu predstavljati izvor problema.

KOREJCI SU IZNENADILI. PRETEKLI SU NJEMAČKU I JAPANSKU KONKURENCIJU – ČAK I PREMIUM MODELE

Recenzija koju je objavio britanski portal “What Car?” nastala je kao rezultat analize podataka sa tehničkih pregleda. Pregledani su automobili od 3 do 8 godina. Kao rezultat toga, na osnovu 745 hiljada automobila napravljen je izvještaj, odnosno poredak modela koji imali najbolje i onih koji su zabilježili najgore rezultate.

Najbolji rezultati:

  1. Hyundai Ioniq (od 2017.) Postotak automobila koji su prošli inspekciju: 96,18% Prosječna kilometraža testiranog automobila: 36.548 km.
  2. BMW i8 (2014 – 2020) Postotak automobila koji su prošli inspekciju: 95,97% Prosječna kilometraža testiranog automobila: 34 984 km.
  3. Porsche Boxter (2012. – 2016.) Postotak automobila koji su prošli inspekciju: 94,10% Prosječna kilometraža testiranog automobila: 35 797 km.
  4. Lexus NX (od 2014.) Postotak automobila koji su prošli inspekciju: 93,82% Prosječna kilometraža testiranog automobila: 52.164 km.
  5. Porsche 911 (2012 – 2019) Postotak automobila koji su prošli inspekciju: 93,72% Prosječna kilometraža testiranog automobila: 32.966 km.
  6. Porsche Cayman (2013. – 2016.) Postotak automobila koji su prošli inspekciju: 92,94% Prosječna kilometraža testiranog automobila: 37 375 km.
  7. Porsche Macan (od 2014.) Postotak automobila koji su prošli inspekciju: 92,91% Prosječna kilometraža testiranog automobila: 51.964 km.
  8. Mazda MX-5 (od 2016.) Postotak automobila koji su prošli inspekciju: 92,62% Prosječna kilometraža testiranog automobila: 26 392 km.
  9. Lexus RX (od 2016.) Postotak automobila koji su prošli inspekciju: 91,95% Prosječna kilometraža testiranog automobila: 44 613 km.
  10. Mazda CX-3 (od 2015.) Postotak automobila koji su prošli inspekciju: 91,91% Prosječna kilometraža testiranog automobila: 41 283 km.
  11. Mercedes SL (2012. – 2021.) Postotak automobila koji su prošli inspekciju: 91,67% Prosječna kilometraža testiranog automobila: 41 572 km.
  12. BMW X1 (iz 2015.) Postotak automobila koji su prošli inspekciju: 90,95% Prosječna kilometraža testiranog automobila: 47 883 km. Benzinske verzije (93,83%) bile su bolje, a dizelske (90,63%) lošije.
  13. Mercedes GLA (2014. – 2020.) Postotak automobila koji su prošli inspekciju: 90,93% Prosječna kilometraža testiranog automobila: 53.258 km.
  14. Jaguar F-Type (od 2013.) Postotak automobila koji su prošli inspekciju: 90,83% Prosječna kilometraža testiranog automobila: 37.037 km.
  15. Mercedes GLC Coupé (od 2016.) Postotak automobila koji su prošli inspekciju: 90,78% Prosječna kilometraža testiranog automobila: 52 216 km.
  16. Audi A8 (2010 – 2017) Postotak automobila koji su prošli inspekciju: 90,77% Prosječna kilometraža testiranog automobila: 86.336 km.
  17. Audi TT (iz 2014.) Postotak automobila koji su prošli inspekciju: 90,63% Prosječna kilometraža testnog automobila: 45.056 km
  18. Honda HR-V (od 2015.) Postotak automobila koji su prošli inspekciju: 90,60% Prosječna kilometraža testiranog automobila: 41 207 km
  19. Mercedes S-klasa (2014. – 2020.) Postotak automobila koji su prošli inspekciju: 90,52% Prosječna kilometraža testnog automobila: 77.940 km. U njemačkoj perjanici hibridi su se najbolje pokazali (91,25 posto), zatim dizelaši (90,71 posto) i benzinci (88,79 posto).
  20. BMW i3 (iz 2013.) Postotak automobila koji su prošli inspekciju: 90,46% Prosječna kilometraža testiranog automobila: 44 606 km. U slučaju ovog modela električni su automobili bili nešto bolji (91,80 posto). Za hibride je to bilo 89,95 posto.

Top dvadeset najboljih Engleza, jednostavnim riječima, prikazuje rivalstvo između proizvođača iz Njemačke i daleke Azije. Zanimljivo je da na popisu nisu bili Toyotini automobili kojima mnogi vozači pripisuju dugovječnost. Međutim, čast Toyote brane automobili Lexus. Ioniqova pobjeda malo iznenađuje, jer su Korejci po kvaliteti pretekli i Njemačku i Japansku konkurenciju, čak i premium modele.

Najgori rezultati:

  1. Peugeot 5008 (2009. – 2016.) Postotak automobila koji su prošli inspekciju: 70,81% Prosječna kilometraža testiranog automobila: 83 278 km.
  2. Opel Corsa (2006. – 2014.) Postotak automobila koji su prošli inspekciju: 73,18% Prosječna kilometraža testnog automobila: 77.762 km.
  3. Ford Galaxy (2006. – 2015.) Postotak automobila koji su prošli inspekciju: 73,38% Prosječna kilometraža testiranog automobila: 140.010 km.
  4. Fiat Punto (2005. – 2018.) Postotak automobila koji su prošli inspekciju: 73,52% Prosječna kilometraža testiranog automobila: 60.152 km.
  5. Renault Megane (2008. – 2016.) Postotak automobila koji su prošli inspekciju: 73,53% Prosječna kilometraža testiranog automobila: 85.342 km.
  6. Opel Antara (2006. – 2015.) Postotak automobila koji su prošli inspekciju: 73,79% Prosječna kilometraža testnog automobila: 78.422 km.
  7. Citroen DS3 (2009. – 2016.) Postotak automobila koji su prošli inspekciju: 73,80% Prosječna kilometraža testiranog automobila: 69 854 km.
  8. SsangYong Korando (od 2011.) Postotak automobila koji su prošli inspekciju: 74,72% Prosječna kilometraža testiranog automobila: 65.133 km.
  9. Kia Sorento (2010 – 2015) Postotak automobila koji su prošli inspekciju: 75,00% Prosječna kilometraža testiranog automobila: 97 640 km.

Kao što možete primijetiti, automobili na dnu popisa imaju veću kilometražu od onih na vrhu tablice. Nije beznačajno jer se mnoge komponente uzete u obzir tokom tehničkih ispitivanja troše većom kilometražom.

Što nam govori poredak iz Velike Britanije? Zanimljiv je i alternativan izvor informacija njemačkim istraživanjima o prosječnom tehničkom stanju nekoliko godina starih automobila. Međutim, ovo rangiranje ne može se smatrati poretkom modela s najvećim i najmanjim stopama kvarova. Obveznan tehnički pregled ne uključuje ispitivanje mnogo komponenata, a vrlo je vjerovatno da su vlasnici automobila prije posjete tehničkom pregledu popravili nedostatke na svojim vozilima.

VEZANI ČLANCI




KUPUJEMO NOVE