Škoda Slavia je jeftina limuzina češke marke, koja bi mogla biti hit, ali mi njena premijera izaziva tugu, jer je Slaveni neće dobiti.
Jedna od najiščekivanijih ovogodišnjih premijera upravo se dogodila u dalekoj Indiji. Škodina proračunska limuzina je izgrađena na MQB A0 platformi koja je modificirana za indijsko tržište. Dužina ove uredne limuzine je 4541 mm, širina 1752 mm, a međuosovinski razmak je 2651 mm. Ova limuzina srednje veličine ima duži međuosovinski razmak od prve moderne generacije Škode Octavie. To je to ako se neko drugi pita jesu li automobili u zadnje vrijeme porasli.
Pred sobom vidimo klasičnu limuzinu. Prednji dio automobila jako podsjeća na našu Fabiju . Vidimo veliku rešetku hladnjaka, te veliki donji i bočne usisnike zraka. Usput, čak i jeftini automobili s malim motorima dizajnirani su tako da izgledaju mnogo agresivnije nego što stvarno jesu. Bazna verzija ima LED dnevna svjetla i halogena kratka i duga svjetla, dok su Full LED prednja svjetla dostupna uz nadoplatu.
Stražnji kraj je blago podignut u odnosu na prednji dio automobila, a razmak od tla iznosi 17,9 cm.
Straga se mogu svidjeti, prevrnuta prednja svjetla u obliku slova L. Prtljažnika je zapremnine 521 litra, a s preklopljenom stražnjim sjedalima zapremina se povećava na 1050 litara.
A ovako izgleda veliki prtljažnik:
Škoda Slavia ima poznatu unutrašnjost
I ovdje možete vidjeti snažne inspiracije iz Fabije. Središnji ekran je 10”, a ekran vozača 8”. Auto ima 6 zračnih jastuka, opremljen je sistemom kočenja u nuždi i funkcijom automatskog zadržavanja trake. Reći ćete da je to očito 2021. godine, ali želim vas podsjetiti da još uvijek govorimo o automobilu koji ide na indijsko tržište, gdje je takva sigurnosna oprema još uvijek impresivna. Naravno, fotografije pokazuju najbolje opremljenu verziju.
Škoda Slavia premijera – motori
Na izbor su dva benzinska motora. Prvi je trocilindrični 1.0 TSI sa 115 KS. Drugi je dobro poznati 1,5-litreni 4-cilindrični TSI sa 150 KS. Prvi motor može se kombinovati s ručnim ili automatskim mjenjačem. Snažnija varijanta, s druge strane, dostupna je samo u kombinaciji s DSG mjenjačem. Standardno ima 6 stepeni prijenosa, a u opciji je dostupna i verzija sa 7 stepeni prijenosa