NaslovnicaNovostiRenault hands-free kartica sada je stara 20 godina. Bila je revolucionarana, ali...

Renault hands-free kartica sada je stara 20 godina. Bila je revolucionarana, ali i problematična

Hands-free za neke je zgodna i moderna tehnologija, a za druge … propast. Međutim, dorađen je i nakon 20 godina i dalje je dio novih Renault modela. Kakva je historija ovog pionirskog sistema?

Renault je počeo prodavati automobile sa hands-free tehnologijom 2001. godine, kada je debitovala Laguna II. Ovaj model imao je mnoga moderna rješenja, odlično je prošao i na crash testovima, ali je ostao u sjećanju uglavnom kao veoma problematičan. Uzrok tome su bili neispravni dizelski motori i “luda” elektronika, uključujući i hands-free sistem.

Hands-Free – teški počeci

Francuzi bi najradije zaboravili na početke ovog sistema. Problemi su počeli sa samim karticama, utičnice u koje ih umetnuti, a također i sa senzorima u ručkama koji su osjetljivi na vlagu. Iz tog razloga vlasnici ponekad nisu mogli ni ući u automobil, a ako jesu, utor za karticu to nije mogao očitati, što je značilo da se auto mogao prevesti samo šlepom… Zbog ovih i mnogih drugih problema Renault Laguna II je dobila nepopularan epitet “kraljica šlepa”.

Problemi s karticom nastali su zbog nedovoljnog vremena testiranja. Renault jednostavno nije imao dovoljno vremena dobro doraditi svoj dizajn da isključi sve greške. Iz tog razloga, signal hands-free kartice mogli su lako poremetiti obližnji objekti.

Hands-free – sistem je poboljšan

 

Renault, međutim, nije odustao od svoje ideje s karticama, već ju je doradio. 2007. godine predstavljena je novija generacija sistema koja više nije imala utor za kartice u automobilu. Da biste pokrenuli motor, sve što ste trebali učiniti je držati karticu u džepu. Senzori u ručkama promijenjeni su u optičke, pa je vlasnik samo trebao staviti ruku na ručku kako bi otvorio automobil. Problemi s vlagom u senzorima stvar su prošlosti

2015. godine izgled kartice je promijenjen, a 2019. godine sistem je doživio daljnje promjene. Od tada se auto otvara sam čim se osoba s karticom dovoljno približi automobilu.

Hands-free – Renault je bio pionir u pristupu automobilu bez ključa

Iako je na početku hands-free sistem bio ismijavan i mogao je stvarno iznervirati vlasnika, godinama kasnije može se reći da su Francuzi bili pioniri po ovom pitanju. Prošli su vrlo težak put kako bi sistem učinili cijenjenim i traženim, a danas gotovo svaki proizvođač nudi pristup automobilu bez ključa. To je praktičan sistem, zahvaljujući kojem ne morate tražiti ključeve u džepovima. Zahvaljujući tome, automobil je postao prijateljskiji prema svom vlasniku.

Volkswagen Golf 8 (2021). Cijena kreće od 43.496 KM




Novi Audi A3 (2021). Cijena kreće od 49,999 KM

VEZANI ČLANCI



KUPUJEMO NOVE