Pandemija korona virusa definitivno je preokrenula načine poslovanja, a puno se toga već “preselilo na internet” i danas je to “novo normalno”. Tako je i Porsche osim u Njemačkoj sada pokrenuo svoj digitalni prodajni kanal u još osam evropskih zemalja.




To znači da kupci u Španjolskoj, Portugalu, Švicarskoj, Italiji, Francuskoj, Poljskoj, Sloveniji i Estoniji sada mogu kupiti novi ili polovni Porsche putem interneta, iz udobnosti svog kauča ili kreveta.

Trgovci u tim zemljama na svojoj specijalnoj internetskoj platformi tako nude nove i polovne modele uključujući sve standardne varijante kao i rijetke verzije. Velika Britanija trebala bi biti sljedeća zemlja.

Dakle, takvo poslovanje se pokazalo više nego dobrim, pa će u Porscheu i dalje razvijati upravo taj način prodaje i u budućnosti, a planiraju i proširiti platformu te stvoriti internetsko tržište (marketplace) isključivo za sve svoje proizvode i usluge. Sada u spomenutim zemljama trgovci na toj specijalnoj internetskoj platformi nude nove i polovne modele uključujući sve standardne varijante kao i rijetke verzije.

“Podaci o prodaji i pozitivne povratne informacije od kupaca i distributera dokaz su da smo svojom strategijom prodaje “na mreži” utrli pravi put za digitalnu prodaju automobila u budućnosti. Nastavit ćemo istim putem i dogodine pokretanjem internetske prodaje i u drugim zemljama ”, rekla je Barbara Frenkel, potpredsjednica odjela prodaje za Europu.

Ovisno o tržištu, prodaja automobila vršit će se putem interneta što je više moguće, s tim da će se kupcima automobil isporučiti kod kuće.

Prema podacima Porschea, čak 40 posto internetskih kupaca u Italiji novi su kupci, a na polovne automobile otpada 90 posto prodaje. Što se tiče modela koji Talijani preferiraju, to bi bio najznačajniji model marke 911.

Njemačka marka također je omogućila kupcima u Kini pristup kupovine modela na mreži putem WeChata, najpopularnije aplikacije za pametne telefone u Narodnoj Republici.

Nadalje, različiti Porscheovi lifestyle artikli kao i nadaleko poznata “Porsche driving experience” iskustva u vožnji mogu se kupiti na mreži putem nove Porscheove vodeće trgovine na Tmallu, najvećem kineskom B2C internetskom tržištu za poslove usmjerene potrošaču.




Izvor