Novi BMW serije 7 jučer je premijerno predstavljen. Prije smo vidjeli sramežljivu fotografiju prednjeg dijela automobila i fotografiju stražnjeg dijela automobila snimljenu iz čudnog ugla. Sada je već objavljen kompletan paket fotografija. Gledam ih, i ne mogu se suzdržati od osjećaja da samo gledam u kralja kontroverzi, čija će pojava biti predmet žučne rasprave sljedećih nekoliko mjeseci, pa i godina. Započnimo i odmah se izvinjavam što prečesto koristim izraz masivni.
Novi BMW serije 7 – eksterijer

Na početku pažnju privlače podijeljena prednja svjetla, koja zlonamjerno pozivaju na uspoređivanje sa dizajnom Citroena. Nemoguće ih je sakriti, ali u kombinaciji s velikom maskom hladnjaka ostavljaju prilično dobar utisak. Veliki bočni otvori za zrak spremni su uvući svakoga ko ne napusti lijevu traku autoceste.
Velike dimenzije prednje strane omogućuju sakrivanje vrlo okomito ispruženih bubrega. S ovim dizajnom, bočni usis zraka je izrazito osjetljiv. Baš me zanima gdje će se montirati registarska tablica. Vidim je ispod maske? To će svakako pokvariti vizualni doživljaj, ali ostavimo Bavarce da razmišljaju o ovom sitnom detalju.
Gledano s boka novi BMW serije 7 budi asocijacije na masivnu bočnu karoseriju Rolls-Royce Ghost, no u tome nema ništa loše, jer automobil ove klase mora imati određenu masivnost.
Sviđa mi se pokušaj da se novom BMW-u serije 7 da malo sportski karakter laganim naginjanjem prednje strane.
Novi BMW serije 7 – unutrašnjost

Moram reći BMW-u da su uspjeli vrlo dobro spojiti moderne tehnologije s klasičnim dizajnom interijera. Ovako izgleda vozačko sjedalo. Gledamo velike i čitljive ekrane iz BMW-a iX. Sve je smješteno gdje treba i biti. Pažnju privlači velika nadstrešnica nad ekranima, zahvaljujući kojoj sunce neće biti prepreka tokom putovanja. Jako mi se sviđa ukrasna traka, osvijetljena raznim bojama, koja se proteže cijelom širinom auta.
Upravljač je dostupan u dvije verzije – dvokraki i trokraki. BMW je odustao od fizičkih tipki, svime osim biračem smjera može se upravljati dodirom, ali je iDrive na sreću veoma udoban i intuitivan. A sada prijeđimo na stražnju stranu.

Šta je sa ovom foteljom, ni sam ne znam. Rasklapa se tako da podsjeća na luksuzno izrađenu ležaljku. Sve dok neko ne poželi zauzeti svoje mjesto u njoj i otići na skijanje (mislim na krivudave ceste). Na ostalim fotografijama proizvođača već smo vidjeli široki ekran s impresivnom dijagonalom od 31 inča.

Ne znamo samo tehničke podatke, koga danas i zanimaju?
I tako će performanse biti dovoljne za ovu vrstu automobila, a električna verzija bit će za firme koje žele izgraditi ekološki imidž. Bit će to odličan način prijevoza bez emisija od sjedišta kompanije do aerodroma, gdje će čekati privatni avion. Što možemo tražiti više? Ne znam, ali sumnjam da će me još nešto iznenaditi. Evo ga! Novi BMW serije 7 neće biti dostupan u Evropi s konvencionalnim motorom s unutrašnjim sagorijevanjem.
Jedina verzija BMW-ove luksuzne limuzine koja će se prodavati na starom kontinentu bit će električni i7. Barem za sada. Na taj način sadašnja sedmica, G11 / G12, uistinu postaje posljednja prava generacija BMW-a bez “sve ove elektrifikacije”.