Audi RS e-tron GT jedna je od najočekivanijih premijera njemačke marke. Proizvođač pažljivo dozira informacije, zagrijavajući atmosferu prije premijere.

Audi RS e-tron GT

Tesla Motors već ima nekoliko ozbiljnih konkurenata, a oni najopasniji dolaze iz Njemačke.

Tačnije iz VW grupe, a Porsche Taycan je najbolje pokazao što i koliko mogu ponuditi divovi klasične autoindustrije. A ako je Porsche bio preskup tu je Audi, njemački premium koji će u električnoj ponudi dati sve o čemu se danas sanja: eko-pogon, ogromnu snagu, puno stila i njemački premium osjećaj.

Audijev novitet dolazi kao snažan rival Teslinom Modelu S. Premijera je zakazana za kraj godine, a prvi primjerci na europski asfalt će na proljeće.

Električni RS je usprkos činjenici da ipak nema tri elektromotora itekako impresivan. Pogon je preslika onog što nudi Taycan Turbo S, a to znači da u overboostu daje do 646 KS i 830 nm, standardno “tek“ 598 KS. Imajte na umu, ovo je tek prototip, pa krajnje vrijednosti mogu biti drukčije, možda i veće. U svakom slučaju zna se tko je gazda, pa će Audi snagom biti malo deficitaran u odnosu na Taycan, ali zato s istom baterijom od iskoristivih 83,7 kWh.

Recimo i što se trenutno zna. Automobil teži 2,3 tone, a ima mjenjač s dvije brzine. U prvom stepenu vozi do 80 km/h, 100 km/h postiže za 3,5 sekundi, a maksimalac je limitiran na 250 km/h. Automobil je nedavno na prezentaciji u grčkoj isprobao i pilot Formule E, Lucas di Grassi, evo što je rekao: „Auto je čista zabava! Logično, GT je totalno drukčiji od trkaćeg auta. Ali i takav ima nekoliko dodirnih točaka poput snažnog ubrzanja, koje je dostupno jako dugo“. Osim ubrzanja di Grassi hvali menadžment hlađenja baterija, te izuzetne kočnice.

A mi ćemo se morati strpjeti još nekoliko mjeseci, dok se i ovaj bolid ne nađe na tržištu. Cijena je nepoznata, ali će sasvim sigurno biti niža od Taycanove. Govori se o 138.000 eura ili gotovo 10% manje od Porschea. Nije neka utjeha, ali opet je dobra vijest.




Izvor