Audi i Porsche opozivaju 6676 električnih vozila zbog potencijalne opasnosti od požara. Srž problema je moguće curenje unutar baterije. Audi i Porsche planiraju da trgovci pregledaju svaki automobil, a zatim pređu na skupu meru zamene cele baterije ako je potrebno.
Prema Porscheu, prvi put je postao svjestan ovog problema još 2022. godine zbog izvještaja o “smanjenim vrijednostima izolacije” u nekim Taycanovim baterijama. Utvrđeno je da je u nekim od tih slučajeva glavni krivac bio prodor tečnosti. U septembru 2022. ugradio je Teroson zaptivač u proizvodnju baterija kod dobavljača da bi riješio problem, navodi Jutarnji.hr.
U martu je Porsche primio vijest da neki automobili izvan tržišta SAD-a još uvek imaju problema s prodiranjem tečnosti. Budući da je nastavio da istražuje problem, u maju je promjenio proizvodni protokol baterije da bi koristio poboljšani zaptivač. Od tada je primio više izveštaja o ulasku tečnosti u bateriju.
Sada povlači 4777 Taycana, sve iz modelske godine 2023. i u svim karoserijskim oblicima. Osim toga, Audi povlači 1899 e-tron GT-ova i RS e-tron GT-ova, isto iz modelske godine 2023. Naime, proizvođači automobila kažu da sumnjaju da samo tri posto od ukupno 6676 vozila (otprilike 200 automobila) ima stvarni problem. Zanimljivo, kompanije su ovo nazvale globalnim opozivom.
Trgovci će pregledati automobile i posebno ispitati ulazak tečnosti u bateriju. Ako testiranje pokaže “mogućnost curenja, baterija će se zamjeniti”, kažu Porsche i Audi. Vlasnici mogu da kontaktiraju svog lokalnog zastupnika da bi potvrdili da li je njihov automobil uključen ili ne.