Opel slavi tri svjetske premijere na izložbi IAA Mobility 2023.

  • Spreman za uspjeh: predstavljanje koncepta Opel Experimental na Opelovoj
    konferenciji za medije u dvorani B2 (štand B20) 4.09. od 11:00 (po srednjoeuropskom
    ljetnom vremenu)
  • Prostrani pionir: Astra Sports Tourer Electric kao jedan od prvih potpuno električnih
    karavana
  • Elektrizirajući mali automobil: nova Opel Corsa Electric s dvije opcije električnog
    pogona
  • München u znaku Rocksa: upoznajte Opel Rocks e-XTREME i Rocks Electric KARGO
  • Sportska ljepotica: ADAC će predstaviti Corsu Rally Electric koju je dizajnirala
    umjetnica Elisa Klinkenberg
  • Dodatno: Manta GSe i Astra GSe na izložbi automobila Motorworld München

Opel je pripremio uzbudljivu postavu automobila za posjetitelje ovogodišnje izložbe IAA Mobility u Münchenu (od 5. do 10.09.). Čak tri nova automobila ove njemačke marke proslavit će svoje svjetske premijere pred međunarodnom publikom, predvođeni zadivljujućim konceptnim automobilom Opel Experimental. Proizvođač automobila sa sjedištem u Rüsselsheimu nedavno je otkrio prve slike i informacije o dizajnerskom konceptu koji pružaju prvi pogled na nove modele i tehnologije. Osim toga, Opel će predstaviti i dva modela koji će uskoro stići u prodajne salone: novu Opel Corsu Electric i novu Opel Astru Sports Tourer Electric. Ovim bestselerima iz segmenta malih automobila i kompaktne klase pridružit će se konceptni automobil Opel Experimental na otvorenom
izložbenom prostoru na Odeonsplatzu (broj štanda: OP.390) nakon što je predstavljen tijekom sajma IAA Summit u Münchenskom izložbenom centru (dvorana B2; štand B20).

„Posjetitelji naših štandova u Münchenu mogu pobliže vidjeti jasnu viziju razvoja marke Opel u bližoj i malo daljoj budućnosti. Dok Opel Experimental predstavlja najbolji uvod u
sljedeće poglavlje naše marke, nova Corsa Electric i nova Astra Sports Tourer Electric naša su postojeća rješenja za održivu mobilnost bez lokalnih emisija“, izjavio je glavni
izvršni direktor Opela Florian Huettl.

Opel Experimental: vizionarski konceptni automobil

Opel Experimental bit će otkriven tijekom medijskog dana na sajmu IAA Summit kada će
najnoviji konceptni automobil iz Rüsselsheima prvi put biti predstavljen međunarodnim
medijima (na Opelovoj konferenciji za medije 4.09. od 11:00 po srednjoeuropskom ljetnom
vremenu). Vanjsko osvjetljenje i odvažne kontrastne grafike umjesto kromiranih dijelova
dodatno naglašavaju elegantnu siluetu Experimentala i dodaju osobnost i sofisticiranost
ionako impresivnim proporcijama. Dramatičan zaoštren profil ima odvažan i besprijekoran
dizajn čiste površine kako bi se naglasila zapanjujuća pojava ovog učinkovitog električnog
crossovera s baterijom. Uglađena silueta Opel Experimentala temelji se na učinkovitoj
izvedbi, dok konceptni automobil nudi i pametna i optimizirana aerodinamička rješenja.
Zakrilca na prednjoj i stražnjoj strani povećavaju aerodinamičnu učinkovitost, kao i stražnji
difuzor. Proširuju se ili uvlače ovisno o prevladavajućoj situaciji vožnje.

Sprijeda, u samom središtu prepoznatljivog Opelovog kompasa, nalazi se nova osvijetljena
Opelova „munja“ koja također slavi svoj debi na sajmu automobila u Münchenu. Okružena
je produljenim karakterističnim krilnim osvjetljenjem na vodoravnoj osi, dok osvijetljeni
središnji nabor pojačava već snažan vizualan dojam. To se ponavlja na stražnjoj strani s
upečatljivim i prepoznatljivim svjetlom za kočenje izrađenim vrhunskom tehnologijom
osvjetljenja i sofisticiranom tehnologijom stakla, a kombinira se s odvažnim Opelovim
slovima – umjesto logotipa s munjom na stražnjem dijelu – kako bi se formirao središnji
element. Oko prednjeg kompasa nova je generacija 4D Opel Vizora.

Unutrašnjost Opel Experimentala impresionira osjećajem prostranosti. To je omogućeno
oslobađanjem (pročišćavanjem) prostora. Upravljač se pomiče kada se ne upotrebljava. To
omogućuje sustav „upravljanja putem žice“, koji dodatno smanjuje težinu uklanjanjem
mehaničkih komponenti za upravljanje. Osim toga, lagana prilagodljiva sjedala kombiniraju
usku, ali izdržljivu strukturu s 3D mrežastim materijalima, a elektrokromatske tkanine
uranjaju putnike u atmosferično osvjetljenje koje stvara savršeno okruženje za dobrobit.

Astra Sports Tourer Electric: prostrano uživanje u vožnji bez lokalnih emisija

Kao i ostale izvedbe Astre, Sports Tourer Electric ne zapanjuje samo svojim odvažnim i
besprijekornim dizajnom, već i odgovornim performansama. Novi potpuno električni
karavan iz Rüsselsheima nudi čistu zabavu u vožnji bez lokalnih emisija. Električni motor
ima 115 kW / 156 KS i snažnih 270 Nm maksimalnog okretnog momenta koji su dostupni
od prvog dodira papučice gasa, osiguravajući brzo pokretanje i uvjerljivo ubrzanje.
Također, dok su mnogi električni automobili ograničeni brzinama do 150 km/h ili 160 km/h,
nova Astra Sports Tourer Electric ima najveću brzinu od 170 km/h. Čak i kada su stražnja
sjedala podignuta, Astra Sports Tourer Electric nudi 516 litara prostora za prtljagu u
prtljažniku – kapacitet se povećava do 1553 litara kada su sjedala spuštena. Slično kao i
njegov brat s pet vrata, ovaj električni karavan s baterijom odlično koristi svoju malu masu
bez opterećenja. Sa samo 1760 kg, Astra Sports Tourer Electric znatno je lakša od mnogih
konkurenata u svom segmentu.

Corsa Electric: novo ruho bestselera među malim automobilima

Savršene proporcije i preciznost sve do najmanjih detalja, upakirane u odvažan i
besprijekoran izgled – to je nova Opel Corsa. Dizajneri su bestseler među malim
automobilima učinili još modernijim i elegantnijim. Najupečatljivija značajka vanjštine
svakako je Opel Vizor, karakteristično lice branda koje krasi sve nove Opelove modele.
Međutim, nova Corsa Electric nema samo lijepo lice jer zadivljuje i svojim „unutarnjim
kvalitetama“. Pridošlica je također raspoloživa s potpuno digitalnim kokpitom koji uključuje
novi sustav za informiranje i zabavu. Integrirana platforma Snapdragon društva Qualcomm
Technologies 1 ima poboljšanu grafiku, multimedijske mogućnosti i računalni vid kako bi
osigurala integriraniji, konstantno prilagodljiviji sustav kokpita koji je svjestan konteksta i
koji se može razvijati prema željama putnika. Ispod poklopca motora Corse Electric
moguće je birati između dva potpuno električna pogona: novi snage 115 kW / 156 KS i
dosega do 402 kilometra i već poznati sa 100 kW / 136 KS i dosegom do 354 kilometara
prema WLTP-u 2 .

München u znaku Rocksa: upoznajte Opel Rocks e-XTREME i Rocks Electric
KARGO

U glavnom gradu Bavarske također će biti predstavljena posebna dizajnerska verzija
vozilaOpel Rocks e-XTREME, kao i Rocks Electric KARGO. Jedinstveni Rocks e-XTREME
odličan je primjer zabavnog četverocikla s kotačima koji su izrazito okrenuti prema van
kako bi osigurali široko i čvrsto uporište, trokutnim poprečnim ramenima s prednje strane i
jarko žutim zaštitnim okvirom, a Rocks Electric KARGO nudi rješenja za potpuno drugačije
potrebe. Uz dužinu od samo 2,41 metar, širinu od 1,39 metara i visinu od 1,52 metra
Rocks Electric KARGO profesionalcima nudi više od 400 litara obujma fleksibilnog teretnog
prostora. Zahvaljujući krugu okretanja od samo 7,20 m ovo lagano motorno vozilo može
manevrirati najužim uličicama. Zajedno s električnim dosegom vožnje do 75 kilometara,
ovo vozilo idealno je za dostavu kao što su primjerice paketi, pizze ili lijekovi, posebice u
urbanim područjima.

Sportska ljepotica: na ADAC-ovim štandovima upoznajte Corsu Rally Electric koju je
dizajnirala umjetnica Elisa Klinkenberg

Pored modela koji će biti predstavljeni na Opelovim štandovima u gradskom središtu i
izložbenom centru, njemački proizvođač automobila zauzet će i istaknuto mjesto na ADAC-
ovim štandovima. Opelov partner za sportska motorna vozila izložit će Corsu Rally Electric
koju je dizajnirala Elisa Klinkenberg na obje svoje lokacije. Svojim zelenim, bijelim,
ružičastim i crvenim nijansama ovaj neobičan „umjetnički automobil” unosi svježinu u liniju
električnih automobila Corsa za reli. Riječ „E[M]POWER!” ispisana bijelim slovima na
crnom krovu ne označava samo snagu električne energije, koja pokreće sve automobile na
prvenstvu, već i snagu sve većeg broja natjecateljica. Opel i najveći europski automobilski
klub, ADAC, surađuju već više od desetljeća, a početkom ove godine odlučili su produžiti
svoje partnerstvo do 2024. godine. Natjecanje ADAC Opel Electric Rally Cup „koje pogoni
GSe” prvo je prvenstvo u reliju za električne automobile jednog modela u svijetu i najbolji
primjer održivog automobilizma.

„Pogoni GSe“: Astra GSe i 2021 Manta GSe na izložbi Motorworld Mobility Days

Pored uobičajenih aktivnosti na sajmu IAA Mobility, Opel će također biti prisutan s još dva
modela na izložbi Motorworld Mobility Days u Münchenu (od 3. do 6.09.). Njemački
proizvođač automobila izložit će nagrađivane modele Mantu GSe i Astru GSe na lokaciji u
Münchenu gdje će se slaviti kultura vožnje i pripadajući stil života te održavati događaji,
koncerti i konferencije.

Manta GSe temelji se na legendarnoj Manti A koja je prvi put predstavljena 1970. godine i
kombinira klasičan izgled ikone stila s najsuvremenijom tehnologijom održivog
automobilizma. Ispod crnog poklopca motora nalazi se električni agregat snage 108 kW /
147 KS koji Mantu GSe čini najsnažnijom Mantom A u Opelovoj povijesti. Električna Manta
2021. razvija maksimalni okretni moment od 255 Nm iz mirovanja. Vozač može birati
između ručnog mijenjanja na originalnoj mjenjačkoj kutiji s četiri stupnja prijenosa ili
jednostavnog uključivanja četvrtog stupnja prijenosa i automatske vožnje; snaga se
prenosi na stražnje kotače. Manta tako ostaje klasični sportski automobil, ali s inovativnim i
moderniziranim pogonskim sklopom.

Astra GSe zadivljuje izlaznom snagom od 165 kW / 225 KS i maksimalnim okretnim
momentom od 360 Nm (kombinirana potrošnja goriva prema WLTP-u 3 : 1,2 – 1,1 l/100 km,
emisije CO 2 26 – 25 g/km) i postavlja novo mjerilo za angažman vozača. U usporedbi s
drugim Astrama, model GSe nudi još agilniju i precizniju vožnju. Vrhunska vozna svojstva
usmjerena na performanse postignuta su opremanjem Astre GSe posebnom šasijom koja
je namjenski spuštena za 10 milimetara. Sportski kalibriran sustav upravljanja specifičan je
za modele GSe, dok su jedinstvene opruge i uljni amortizeri prednjeg i stražnjeg ovjesa
posebno prilagođeni za dinamičnu vožnju i savršenu udobnost. Amortizeri su opremljeni
tehnologijom selektivnog prigušivanja frekvencija (KONI FSD) koja omogućuje različitu
amortizaciju na visokim frekvencijama (kontrola ovjesa) u odnosu na niske frekvencije
(kontrola karoserije).