Mazda, Subaru i Toyota proširuju saradnju i zajedno prave tri nova motora s unutrašnjim sagorijevanjem. Ovo je doista neočekivan potez – proizvođači blisko sarađuju, ali svaki stvara jedinstven motor. Saradnja između brendova poboljšat će razmjenu znanja i smanjiti troškove proizvodnje
Ovo uopšte nismo očekivali. Mazda, Subaru i Toyota zajedno prave nove motore.
Međutim, ovo nije samo jedan dizajn koji će se pojaviti u automobilima ovih proivođača. Naprotiv – svatko se fokusira na svoju jedinstvenu pogonsku jedinicu, a zajednički nazivnik ovdje je razmjena znanja i optimizacija troškova proizvodnje. Štaviše, to će biti ne samo vrlo učinkoviti, već i “ekološki” motori.
Mazda, Subaru i Toyota rade na tri vrste motora. Šta znamo o njima?
Počnimo s ovom prvom markom. Mazda razvija Wankel motore.
Ova marka pokazala je varijantu s jednim i dva rotora.
Ovdje još nema detaljnijih podataka, ali sve upućuje na to da će služiti kao generatori za električne jedinice. To će rezultovati boljom izvedbom i velikim dometom.
Subaru pak stvara novi boxer s hibridnim sistemom
Ovdje je otkriveno najmanje informacija, iako su učinkovitost i ekonomičnost također ključni. Štoviše, hibridni sistem trebao bi biti standardan u kombinaciji s novom pogonskom jedinicom.
Toyota razvija dva dizajna – 1.5 i 2.0
Poznato je da će raditi s hibridnim sistemom, pružati veliku snagu i izvrsnu toplinsku učinkovitost. Japanci su se također pohvalili da je nova struktura vrlo “niska”. Ovo utiče na dvije stvari.
Prvo – linija haube bit će niža. To će poboljšati aerodinamiku i dati stilistima više prostora za isticanje izgleda automobila. To je također plus u smislu sigurnosti pješaka u slučaju nezgode.