Kraj proizvodnje automobila marke Seat
Upravo je u toku sajam automobila u Münchenu na kojem blistaju evropski brendovi i njihovi planovi za budućnost. Thomas Schafer – glavni izvršni direktor Volkswagena upravo je govorio o budućnosti koju vidi za Seat i Cupru. Odluka je jasna – Seat čeka kraj proizvodnje automobila. Budućnost koncerna je Cupra. Prema Schaferovim riječima, novih Seatovih modela više neće biti, a postojeći će se proizvoditi onoliko dugo koliko im je očekivani životni ciklus, odnosno još dvije-tri godine. Tada će doći do potpunog prestanka proizvodnje automobila.
Seat će se baviti elektromobilnošću ali u manjem obimu
Umjesto Leona i Ateca, s proizvodnih će traka sići električni skuteri, bicikli i romobili. Prema Schaferovim riječima, Cupra je najbrže rastuća marka u Europi, a Seat ima dugu istoriju gubitnika i nema ga smisla ponovno oživljavati. Cupra već ima bolju prodaju od Polestara i Alfa Romea.
A zašto se to dogodilo? Ulaganje u Cupru i Seat istovremeno nije imalo ekonomskog smisla. Pokazalo se da Cupra ima više potencijala za zaradu, pa će trajati. Potvrda potencijala brenda bilo je ulaganje od 10 milijardi eura u tvornicu u Valenciji koja će proizvoditi baterije, između ostalih, za električne Cupra modele.