Pogledajte kako izgleda prednji dio i unutrašnjost nove Mercedesove klase E. Na internet su procurile prve fotografije – koje vjerojatno neće biti po ukusu proizvođača iz Stuttgarta.
Neki će reći da je do smjene generacija u ovom automobilu došlo vrlo brzo. Istina je, da Mercedes E-klasa možda nije najstarija na tržištu, ali se mora takmičiti s jakom konkurencijom. Životni ciklus u ovom segmentu očito se skraćuje, a tehnologija nazaustavno ide naprijed.
Marka iz Stuttgarta zato ne čeka na nove generacije BMW serije 5 iili Audi A6. Već ćemo u prvim mjesecima iduće godine upoznat sljedeću generaciju ovog automobila pod oznakom W214.
Mercedes E klase W214. Znamo kako izgleda prednja maska i unutrašnjost
Počnimo s kokpitom ovog automobila, jer je on ovdje prilično zanimljiv element. Njemačka marka odlučila se za veliku promjenu i spojila koncept Hyperscreen s trenutnom linijom nadzornih ploča. Iza upravljača, dobro poznatog iz drugih modela, nalazi se još jedan ekran. Ovaj uvijek izgleda kao “zalijepljen” za nadzornu ploču i nije tako uredno integriran kao njegov Hyperscreen pandan.
Šta to znači? Naravno, komandni centar je veliki ekran osjetljiv na dodir. Okružuju ga velike površine od drveta (ili drugog materijala), a otvori su ograničeni na minimalistički oblik.
Na internet je procurila i fotografija prednje maske
Prednji dio nove E-klase možda će više iznenaditi jer će se poprilično razlikovati od C i S -klase. Sve to zahvaljujući karakterističnim svjetlima s blago zakrivljenim donjim rubom.
Ovako bi trebao izgledati novi Mercedes-Benz E-klasa W214. Smanjena S-klasa
Ovo je svojevrsna referenca na historiju E-klase – odnosno na “okce” i njihovog nasljednika s uglatim svjetlima. Bez sumnje, bit će to zanimljiv detalj koji će privlačiti pažnju.
Nova E-klasa uglavnom će se nuditi s četverocilindričnim motorima. Budućnost većih motora je upitna. Postoji velika vjerojatnoća da će čak i AMG varijante biti opremljene novim 4-cilindričnim M139 motorima.
Službena premijera nove E-klase trebala bi se održati u prvom kvartalu sljedeće godine. Njemačkom se već voze sve manje kamuflirani automobili. Što znači da se proces testiranja bliži kraju.