Mercedes je 2015. oživio marku Maybach, ovaj put kao vrh ponude svojih luksuznih modela. U tu svrhu koristio je svoju vodeću S-klasu, a sada nova generacija ovog modela ponovno preuzima ime Maybach i sa sobom donosi revolucionarnu opremu. Sa novim Maybach-om spreman je da baci rukavicu markama poput Rolls-Roycea i Bentleyja.




Pokazalo se da je prva generacija Mercedes-Maybach S-klase bila velik uspjeh. Za prethodnih pet godina ovaj luksuzni model je pronašao put do gotovo 60 000 kupaca, uzimajući u obzir cjenik za izlazeći model u rasponu od 134.054 euro do 182.842 euro u Njemačkoj.

Ubrzo nakon predstavljanja nove S-klase generacija W223, proizvođač je otkrio i svoju najluksuzniju verziju. Kao što ste mogli očekivati, velik je iskorak u odnosu na prethodnika, baš kao što je i osnovna S-klasa puno napredovala u mnogim područjima.

Mercedes-Maybach S-klasa




Kao i kod ostalih Maybacha koji su već dostupni na tržištu, i ovaj je pozicioniran barem ligu više od svog kolege u Mercedesovom cjeniku. Jasno se vidi izvana. Karoserija, koja je za dodatnih 18 cm duža od proširene verzije S-klase, ne skriva luksuzni karakter modela, što se očituje osvijetljenim logotipima na bokovima automobila i hektolitrima kroma u kojima su okupani svi mogući detalji. Kaže se da je potrebno sedam dana da tvornica proizvede učinkovitu dvobojnu sliku.

Prošireni međuosovinski razmak mogao bi otežati kretanje na užim mjestima, zbog čega Maybach ima dvije varijante upravljana stražnje osovine. S njima se stražnji točkovi mogu okretati 4,5 ili 10 stepeni. U slučaju druge varijante, krug okretanja smanjen je s 13,1 na 11,2 metra, što je već konkurencija kompaktnim automobilima.

Mercedes-Maybach S-klasa




Stražnja osovina samo je jedna od vrlo dugog popisa zanimljivih tehničkih inovacija, koje će vjerojatno pronaći put do najpopularnijih automobilskih segmenata u sljedećim godinama. Jedan od takvih izuma su nova svjetla Digital Light, koja ne samo da osvjetljavaju cestu, već na nju mogu projektovati upute ili simbole upozorenja. Tačne slike stvaraju reflektori u kojima se svjetlost lomi i usmjerava pomoću 1,3 miliona malih ogledala.

Pristup kabini može se olakšati automatskim otvaranjem i zatvaranjem vrata, upravljanjem dugmićem iz kabine ili daljinskim upravljačem (prvi patent Rolls-Royce je predstavio u novom modelu Ghost u septembru). Unutra imamo posla s kombinacijom novih tehnologija i tradicionalne izrade. Sa stražnjeg sjedala, koje se može sklopiti do ležećeg položaja, vide se i kožna sjedala i veliki ekrani.

Mercedes-Maybach S-klasa




Ovdje također možemo pronaći nekoliko zanimljivih debitantskih dijelova opreme. Tu se ubraja masaža, grijanje vrata i ramena na stražnjim sjedalima te MBUX pomoćnik za unutarnje poslove koji prati putnike i pomaže im u malim stvarima: približavanje sigurnosnog pojasa kad netko posegne za njim ili osvjetljavanje torbe koja leži na sjedalu do putnika. Ukupno 253 LED diode odgovorne su za pozadinsko osvjetljenje kabine i imaju različite funkcije ovisno o tome žele li putnici na stražnjem sjedalu raditi ili se opustiti.

Mercedes-Maybach S-klasa

S tehničke strane, model će biti opremljen, poput Mercedes-Maybach GLS, snažnim benzinskim jedinicama koje podržava blagi hibridni sistem EQ-Boost. Pogon će osiguravati automatski mjenjač s devet brzina. Sistem zračnog ovjesa poznat iz drugih modela marke sa sistemom za podešavanje prigušenja ADS +, poznat iz drugih modela, osigurat će odgovarajuću udobnost u vožnji.

Nova Mercedes-Maybach S-klasa snažni je kandidat za titulu jedne od najboljih, a zasigurno i naj futurističkije limuzine u luksuznom segmentu. Na konferenciji na kojoj je predstavljen novi model, šef Mercedesa Ola Källenius potvrdio je da će se električni model EQS pojaviti sljedeće godine, koji će također dobiti Maybach varijantu.