Audi A4 B9, koji se u prodaji nudi pet godina i sve se češće pojavljuje na tržištu rabljenih.
Koje su korisničke recenzije i koje su tipične pogreške ovog Audi modela?
Šta nudi Audi A4 B9?




Iako izvana nema stilske revolucije, iznutra je učinjeno mnogo promjena.
Kokpit ima minimalistički dizajn, a najupečatljiviji element je MMI ekran koji po mom mišljenju besprijekorno strši iznad ostatka nadzorne ploče.
Ako tražite rabljeni Audi A4 B9, vrijedi potražiti verziju sa virtualnim kokpitom tj. zaslonom koji zamjenjuje standardne satove. Osim što prikazuje trenutnu brzinu ili RPM, može prikazati i navigaciju Dobro opremljen Audi A4 B9 može imati full LED svjetla i mnoge sisteme pomoći vozaču kao pomoć pri parkiranju. U tom pogledu postoji značajna razlika između prethodnika. Čitav interijer je izrađen od visokokvalitetnih materijala.

Audi A4 B9 – cijene
Za 25 hiljada maraka možemo postati vlasnik Audija A4 B9 od prvih godina proizvodnje. U pravilu, to su primjerci s prosječno 200.000 i više pređenih kilometara te sa srednjim paketom opreme.
Iznos od 45 do 60 hiljada maraka će omogućiti kupovinu A4 B9 s malim kilometražama ili malo slabije opremljenim modelima nakon facelifta, što je provedeno 2019. godine. Često automobile postavljaju ovlašteni zastupnici koncerna Volkswagen ili prvi vlasnici no mi možemo biti vrlo sigurni u historije popravka i prijeđenih kilometara.

Audi A4 B9 – koji motor odabrati?




Benzinski agregati u Audiju A4 B9 već su dobro poznati 1.4 i 2.0 TFSI, koji su tokom godina poboljšani otklanjanjem problema poput prekomjerne potrošnje motornog ulja. Zato je 5 godina nakon premijere opisanog Audija teško pronaći ozbiljne problem u „benzinskim” jedinicima.
Samo 1.4 TFSI kao predstavnik “downsizing-a” može se u pojedinačnim slučajevima pokazati manje izdržljivim, što pokazuju prethodne verzija ove jedinice nakon 200 hiljada pređenih kilometara. Nakon facelifta 1.4 TFSI zamijenjen je slabijom verzijom 2.0 TFSI motora.

Poznati 2.0 TDI dostupan u tri varijante snage neprikosnoveno vlada na tržištu rabljenih. Često automobili s ovom jedinicom imaju kilometražu veću od 200.000 kilometara. Takve vrijednosti, kako se ispostavilo, zahtijevaju samo zamjenu sistema ubrizgavanja, regeneraciju turbo ili filtra čestica.
Nakon takvih operacija, Audi A4 B9 će proći mnogo hiljada kilometara bez ikakvih problema. Za osobe koji traže dobre performanse, tu je 3.0 TDI V6 koji generiše 272 KS i dostigne prvu stotku za 5,3 sekunde. Jedinica dijeli slične operativne probleme sa 2.0 TDI.
Imajte na umu da je definitivno skuplji za servis od manjeg dizela. Dizelski motori na A4 B9 su rafinirani i bez većih kvarova. U varijanti S4, benzin 3.0 TFSI je u početku sastavljen kao u prethodniku, s malom razlikom.
U A4 B9 motor se dopunjava turbopunjačem, a ne kompresorom kao ranije. Nažalost, nakon facelift-a S4 je ispod haube “ugurao” 3.0 TDI. Najjača RS4 također je prošla ekološku politiku. V8 prirodnog aspiratora zamijenjen je motorom V9 2.9 TFSI.
Audi A4 B9 – koji mjenjač?




Audi A4 B9 više nema problematični Multitronic kontinuirano promjenjivi prijenos. U manjim četverocilindričnim jedinicama opcija je sedmostepeni S-tronic automatski s duplim kvačilom.
Snažnije verzije s V6 motorima imaju 8-stepeni automatski mjenjač. Mogu se preporučiti obje verzije mjenjača. U prosjeku, Volkswagen-ovom S-tronicu ili twin DSG-u treba regeneracija tek nakon pređenih 200.000 km.
Vrijednost može varirati ovisno o tačnosti izmjene ulja ili načinu na koji se automobil koristi, npr. česti teški startovi, mogu dugoročno skratiti vijek trajanja.
Audi A4 B9 – recenzije




Peta generacija A4 B9 prvenstveno je zanimljiva zbog nove opreme, tj. svih novih tehnologija koja olakšavaju svakodnevnu vožnju i povećavaju sigurnost. Pri kupovini rabljenog Audija A4 B9 još uvijek imamo dobru priliku pronaći primjerke s dokumentiranom servisnom knjigom, jer su najstariji primjerci stari manje od 5 godina. Iako je A4 B9 prepun elektronike, čini se da je to uglađen i lijepo zamišljen automobil.