Već nekoliko mjeseci kruže glasine o povlačenju iz ponude najvećeg motora u rangu njemačkog proizvođača. Nažalost, kraj veličanstvenog V12 je neizbježan.

Sve strožije norme emisije ispušnih plinova za proizvođače znači da moraju prilagoditi svoje motore novim propisima. U posljednje vrijeme kruže glasine o povlačenju modela BMW M760Li iz ponude. I to ne nakon predstavljanja sljedeće generacije, već već ove godine.
To znači da će 6,6-litreni V12 koji generiše 585 KS i čak 850 Nm maksimalnog okretnog momenta biti posljednji. S njim će najvjerovatnije nepovratno BMW okrenuti leđa veličanstvenim 12-cilindarskim mtorima.
To je nagovještavača i prošlogodišnja izjava šefa BMW-a M, Markusa Flascha, o nedostatku planova za predstavljanje novih modela s V12. Ulogu vrhunske verzije stoga će preuzeti 750i i 750Li, koje pokreće 4,4-litreni V8 s 530 KS i 750 Nm okretnog momenta. Međutim, tiho se nadamo da će cijela situacija završiti poput Mercedesa koji je pripremio oproštajnu verziju V12 prethodne generacije S-klase, a sada je potvrdio prisutnost motora u novoj verziji.
Ljubitelji vožnje s nula emisija zasigurno će biti zadovoljni što će u sljedećoj generaciji njemački proizvođač pripremiti potpuno električnu verziju “sedmice”. To znači da će biti dostupan u ukupno 4 varijante pogona: benzinskom, dizelskom, hibridnom i potpuno električnom.

Naslovnica Novosti BMW Kraj veličanstvenog V12 u BMW-u je neizbježan. Motor će u bliskoj budućnosti...


















