Ima vozača koji na ovaj način pokrivaju točkove. Ima li smisla?

Događa se da vozači u parkiranim automobilima pokriju točkove kartonskim kutijama. Je li to posljedica klimatskih promjena? Na neki način, da. Ovaj postupak ima jedan cilj. Radi se o zaštiti guma. Efekat? To ćemo provjeriti.

Kartonske kutije i krpe na točkovima. Zašto vozači pokrivaju gume?

Šta je s ovim kartonskim kutijama? Ovaj je popularna metoda, čestp u zemljama s nešto toplijom klimom. Govorimo o Grčkoj, Španjolskoj ili Italiji. A prema ” moto -legendama”, razlog ovakvog ponašanja je jednostavan. Radi se o blokiranju protoka temperature i UV zraka, oboje je štetno za gume i ubrzava prirodni proces starenja gume. Temperatura i UV zrake uzrokuju bržu pojavu pukotina ili promjene boje na gumama, a guma se počinje mrviti.

Pokrivanje točkova na parkiralištu?

Optimistična verzija? Ova je teorija donekle točna. Kartonska kutija ili komad tkanine stavljen na točak tokom mirovanja, pogotovo onaj duži, može sniziti temperaturu gume. Čak i nekoliko stepeni po vrućem vremenu može napraviti veliku razliku. Manje optimistična verzija? Karton će blokirati djelovanje UV zraka, ali se više neće nositi s temperaturom. Preslab je kao izolacija. Kao rezultat toga, ovaj postupak je … potpuno besmislen.

Kako skladištiti gume izvan sezone?

S manje optimističnog gledišta, nešto drugo postaje puno važnije. Radi se o pravilnom skladištenju guma između sezona. Gume bi trebale biti na suhom i prozračenom mjestu bez pristupa sunčevoj svjetlosti. Drugo i ne manje važno, spriječiti kontakte s hemikalijama. I ne mislim samo na, primjerice, kiselinu ili druge visoko korozivne tvari. Čak i neki proizvodi za njegu alu felgi, mrlje od ulja ili radnih tekućina mogu biti štetne za gumu.

Nova Škoda Karoq (2022). Cijena u BiH kreće od 42.464 KM