Hyundai Auto BH, generalni distributer za Hyundai vozila u Bosni i Hercegovini na temelju preference bosanskohercegovačkog kupca pripremio je ponudu koja se ne odbija za model i20. Provjeravamo šta automobile može ponuditi nakon faceliftinga sa Specijalna edicija paketom opreme, i 1,25 MPI motorom sa 84 KS.

Ponuda koja se ne odbija?


Prilikom odabira novog automobila želje prosječnog bosanskohercegovačkog kupca su poprilično velike i zahtjevne. Automobil mora biti prostran, dobro opremljen, dinamičan, a sve to za malo novca. Stoga je umjetnost stvoriti zlatnu sredinu koja će biti privlačna na što više načina. A kada donosite odluku, poput kupovine novog automobila, naš savjet je da koristite zdrav razum.
Tip prije što je Hyundai Auto BH odlučio osigurati i20 sa često odabranom specifikacijom opreme za bosanskohercegovačkog kupca.
Ova verzija opreme daje nam sve što trebamo, i ništa što bi bilo bezpotrebno trošenje novca. Najvažniji elementi opreme uključuju centralno zaključavanje, klima uređaj, kožni volan, presvlake od tkanine, radio sa 7-inčnim ekranom, USB priključak, kameru za vožnju unazad, Bluetooth sistem i bar 2 para zvučnika. Zahvaljujući integraciji Apple Car Play/Android Auto, navigacija se može prenijeti na ekran s telefona. „Tomato Red“, boja dostupna je besplatno.
Nakon Tucsona, i20 je u BiH najpopularniji Hyundaijev model. Prije dvije godine, urađen je „facelifting“, uokviru kojeg je dobio kaskadnu masku hladnjaka, a stražnja tablica je sa branika, premještena na poklopca prtljažnika.


Testni, akcijski, model pokreće motor sa oznakom 1.25 MPi, sa 4 cilindra, radne zapremine 1.248 ccm, 84 KS i 122 Nm obrtnog momenta, koji se preko 5 stepenog manuelnog mjenjača prenosi na prednje točkove.
Ovaj motor pri niskim obrtajima radi veoma tiho i uglađeno, pa kada sa zagrijanim motorom stojite npr. na semaforu, gotovo je nečujan. Prilikom kretanja neće biti trzanja, a precizan hod ručice manuelnog mjenjača će sasvim dobro obavljati svoj zadatak. Iako vas neće „zalijepiti“ za sjedište, do 100 km/h će stići za manje od 13 sekundi, što je sasvim prihvatljivo u odnosu na klasu. Pažljiv vozač, koji obraća pažnju da motor radi u optimalnom režimu, moći će voziti veoma efikasno i ekonomično. Čak i sa dobrim brzinskim prosjekom, u gradskoj vožnji će potrošiti oko 7 l/100 km. Na otvorenoj cesti, ali ne na autoputu, potrošnja se može svesti na oko 5 l/100 km, međutim, na autoputu, kada brzina premaši 120 km/h, mjenjač će pokazati svoje slabosti, odnosno nedostatak još jednog stepena prenosa, pa će potrošnja premašiti 6 l/100 km.
Ipak, rezervoar zapremine 50 l će omogućiti da se ne pojavljujete prečesto na benzinskim stanicama.


Unutrašnjost kabine je dosta jednostavna, a plastične obloge su dosta tvrde, ali i trajne i lake za održavanje. Svi elementi su dobro i kvalitetno spojeni, pa ništa ne škripi i ne pucketa. Tkanina kojom su presvučena sjedišta izgleda dosta dobro, jer su sjedišta ugodno profilisana i lako je pronaći nezamarajući položaj.
Na prednjim sjedištima ima dovoljno prostora čak i za relativno visokog vozača i suvozača, dok je stražnja klupa predviđena za osobe srednjeg rasta, kojima neće biti previše neudobno čak i na dužim putovanjima.
Prtljažnik ima osnovnu zapreminu od 326 l, što je malo više od prosjeka u klasi. Sklapanjem naslona stražnje (djeljive) klupe dobija se prostor zapremine veće od 1 m3, što je sasvim pristojno. Ako baš tražimo zamjerku, prag prtljažnika je dosta visok, pa je iznošenje većih i težih predmeta iz prtljažnika pomalo nespretno.


Naravno, takvo rješenje ima i objašnjenje, jer bi spuštanje pragova otežalo konstrukciju. Pred konstruktorima je često velika dilema. Elegantna konstrukcija je, da bi bila i sigurna, često teška i skupa, pa je prihvatljivijie rizikovat eleganciju nauštrb sigurnosti. Zato je Hundai i20 lagan (težak) tek 1.055 kg, ali se može pohvaliti sa 4 Euro NCAP zvjezdice (2015. godine).
Zbog male mase, vozna svojstva su dosta dobra, pa vas Hyundai i 20 neće razočarati na vijugavim brdskim cestama i sasvim dobro će se ponašati i na autoputu, ako ste spremni da ne istražujete njegovu maksimalnu brzinu i vozite brzinama ispod 140 km/h.
Hyundai i20 se po svojim dimenzijama (i spolja i iznutra) nalazi pri vrhu B segmenta, što ga čini prihvatljivim manjim porodicama, posebno ako se ne odlučuju na duga putovanja prečesto.
Hyundai Auto BH je upravo zbog takvih korisnika i pripremio akciju za ovaj model, koji se u posebnoj „ponudi koja se odbija“ može dobiti sa značajno, 17% nižom cijenom, koja umjesto 25.990 KM iznosi, gotovo nevjerovatnih 21.157 KM.
Koliko je teško odbiti ovu ponudu uvjerili smo se veoma brzo, jer konkurencija, za isti iznos novca ne nudi ništa bolje. Naravno, svemu tome treba pridodati i činjenicu, da Hyundai uz svoje automobile daje i garanciju od 5 godina uz neograničenu kilometražu.
Ovakvu ponudu, zaista ne treba odbiti, tim prije jer Hyundai već priprema tržišni nastup nove modelske generacije i20, pa možemo reći da je ova ponuda neponovljiva.

Specijalna edicija:

5+R manualni mjenjač
Ukrasni poklopac motora
Alu felge 16“
Gume 195/55 R16
Kočnice straga – doboš (samo kod 1.25 MPI motora)
TPMS – sistem kontrole pritiska u gumama (low line)
AIRBAG (zračni jastuk za vozača)
AIRBAG (zračni jastuk za suvozača sa mogućnošću isključenja)
2x AIRBAG (bočni zračni jastuci sa zračnim zavjesama)
ABS
Centralno zaključavanje
Sigurnosne brave straga (djeca)
Upozorenje o vezivanju pojaseva za sve putnike
Predzatezači sigurnosnih pojaseva
Imobilizer (elektronska blokada motora)
Progresivni servo uređaj upravljača
Podešavanje upravljača po visini i dubini
Grijanje stražnjeg stakla
Treće stop svjetlo
Vanjska ogledala i ručice u boji karoserije
Električni podizači prednjih prozora
Prostor za čaše naprijed
Nasloni za glavu podesivi po visini
Podešavanje vozačevog sjedišta po visini
Djeljivo stražnje sjedište (60:40)
Standardizovane kopče za dječja sjedišta
Podešavanje svjetlosnog snopa svjetala po visini
Stražnje svjetlo za maglu
Svjetlo u prtljažnom prostoru
Indikator promjena stepena prijenosa na mjenjaču
VSM – (kontrola stabilnosti vozila)
Alarm + daljinsko upravljanje centralnom bravom
Trip kompjuter
Prednji brisači intervalni
Uređaj za pranje brisanje stražnjeg stakla
Pokrov prtljažnog prostora
ESP –elektronički sistem stabilnosti sa:
HAC – Hill Assist Control ili (pomoć pri pokretanju vozila na uzbrdici
USB i iPOD priključak
Klima uređaj manualni
Pokazivač vanjske temperature
Pomoćni rezervni točak
Stakla tonirana
Komande za audio uređaj na upravljaču
DLX centralna konzola sa pretincem
Svjetlo za čitanje mape sa pretincem za sunčane naočale
Automatska regulacija paljenja prednjih svjetala
Bluetooth sa prepoznavanjem glasa
Audio uređaj sa 7“ ekran u boji osjetljiv na dodir
Kamera za pregled iza vozila sa dinamičkim linijama
Kožom obloženi volan i ručica mjenjača
Prednja svjetla za maglu
Dva zvučnika naprijed
Dva zvučnika straga i dva visokotonska zvučnika
USB mjesto za punjač
Stražnji parking senzori
Ukrasni poklopci točkova
El podešavanje i grijanje vanjskih ogledala.
Digitalni sat
Svjetlo za čitanje mape

Tehnički podaci:
Motor 1.25 MPi, 4 cilindra, 1.248 cm3
Maksimalna snaga 61,8 kW (84 KS) pri 6.000 o/min
Maksimalni obrtni momenat 122 Nm pri 4.000 o/min
Potrošnja goriva 5,8 l/100 km (tvornički podaci)
Emisija CO2 132 g/km
Masa vozila 1.055 kg
Performanse
Maksimalna brzina 171 km/h
Ubrzanje od 0 do 100 km/h 12,8 s
Dimenzije
Dužina 4.035 mm
Širina 1.734 mm
Visina 1.474 mm
Međuosovinsko rastojanje 2.570 mm
Zapremina rezervoara 50 l
Zapremina prtljažnika 326/1.042 l
Cijena testiranog vozila 21.571 KM