Ford zvanično predstavio novi Bronco u verzijama Bronco 2-Door, Bronco 4-Door i Bronco Sport

Šta su Mustang i Camaro u svijetu sportskih automobila, to je Jeep u svijetu terenaca. A sada mu se pridružio još jedan američki klasik – Ford Bronco.
A ako se pitate što je Bronco, najbolji opis će vam dati jedan drugi model. To je Jeep Wrangler, legenda koju ne može sputati ni relativno visoka cijena, pa ni činjenica da više nije mainstream. I upravo tu dolazi Bronco, još razigraniji model s još istaknutijim retro linijama.
Jedno od najslavnijih imena u Fordovoj povijesti donosi dvije karoserijske izvedbe. Uz standardnu dvovratnu dolazi i prvi put u povijesti produljena izvedba s četiri vrata. U Fordu kažu da pritom ne mare za modu, već je bitna funkcija. A oni nakon godina iščitavanja i praćenja svih mogućih foruma i grupa vezanih uz terenska vozila znaju što im treba.
Bronco definitivno ima dobar potencijal. Podnica je postavljena na 294 mm, najviše u segmentu, prelazi vodene prepreke dubine do 850 mm, a maksimalni kut nailaska/silaska je 29/37,2 stupnja. A oni najzahtjevniji mogu Bronco opremiti ogromnim 35-inčnim terenskim gumama kada Bronco jednostavno više neće htjeti na asfalt.
Dva su motora predviđena u komercijalizaciji. Slabiji 2.3 EcoBoost daje 270 KS i 420 Nm, dok snažniji 2.7 V6 ide do 310 KS i 542 Nm. Sedam-stupanjski ručni mjenjač s redukcijom je standard kod slabijeg motora, dok snažniji ima 10-stupanjsku automatiku. 4×4 pogon se podrazumijeva, a kupci biraju između dvije izvedbe, gdje je druga osjetno kompleksnija i time sposobnija. Terrain Management sustav donosi sedam modova rada i prilagodbe svim terenima. Zove se G.O.A.T. ili Goes Over Any Terrain.
Pridodajmo svemu atraktivne opcije poput Trail ToolBox dodataka za terensku vožnju te mogućnosti lakog skidanja panela vrata koje spremate u posebne vreće i odlažete u auto. I bitan detalj, retrovizori nisu vezani za vrata pa ostaju na vozilu i nakon što se ogoli.
Jednako poželjan dizajn i u kabini. Pritom je oprema prvoklasna, a kabina presvučena vodonepropusnim materijalima sa serijski ugrađenim odvodom u podnici. Na popisu se nalazi niz detalja za individualizaciju od infotainmenta sa zaslonom od 12 inča do off-road kamere, dodatnih LED svjetala, Bilstein ovjesa i sl.
I sad ono najbolje. Bronco u SAD-u kreće cijenom od samo 29.995 USD, odnosno 34.995 za izvedbu s četiri vrata. Prve isporuke kreću početkom iduće godine.

*Ford je konačno i zvanično predstavio dugo najavljivani novi Bronco, i to u verzijama Bronco 2-Door, Bronco 4-Door i Bronco Sport
*Verzije Bronco 2-Door i Bronco 4-Door u gami imaju dva benzinska motora, a to su 2.3 EcoBoost četvorocilindraš sa 270KS i 420 Nm (uz 7-stepeni manuelni menjač), kao i 2.7 EcoBoost V6 sa 310KS i 542 Nm (uz 10-stepeni automatik)

*Ističu se i 4×4 pogon, klirens od 294 mm, Terrain Management sistem sa više modova, lako skidanje vrata i krova, točkovi od 16, 17 ili 18 inča, kao i infotainment sistem sa 8.0 do 12.0-inčnim ekranom osjetljivim na dodir
*Proizvodnja startuje početkom 2021. godine, a prvi primjerci će se kod dilera naći sljedećeg proljeća
*Cijene na američkom tržištu startuju od 29.995 dolara
*S druge strane, Bronco Sport ima gamu motora koju čine 1.5 EcoBoost trocilindraš sa 181KS i 257 Nm, kao i 2.0 EcoBoost četvorocilindraš sa 245KS i 372 Nm (oba sa 8-stepenim automatikom)
*Bronco Sport je dugačak 4387 mm, širok 2088 mm, visok 1783 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2670 mm
*U opremi su 8-inčni SYNC 3 infotainment sistem, ambijentalno osvetljenje, 6.5-inčni digitalni displej u instrument tabli, Fordova Co-Pilot360 paleta sistema asistencije (sistem automatskog kočenja, sistem za nadgledanje mrtvog ugla, sistem za održavanje vozila u kolovoznoj traci…), kao i Terrain management sistem sa do sedam modova
*Novi Ford Bronco Sport će se kod prodavaca u SAD-u naći krajem ove gdine, po početnoj cijeni od 28.155 dolara