Bilo je samo pitanje vremena kada će stići otvorena verzija Ferrarija SF90 Stradale, a i to je vrijeme došlo. Teoretski, Spider nas nije trebao iznenaditi, ali je svejedno impresivan. Osim snažnog pogona, pažnju privlači i upečatljiv dizajn koji uspješno uparuje kruti sklopivi krov i izloženi motor.

FERRARI SF90 SPIDER




Napokon, centralno smješten motor iza stakla jedna je od glavnih atrakcija ovog supersportaša, koji je do sada bio uskraćen za kupce koji biraju verzije bez krova. Međutim, novi SF90 Spider je drugačiji: dizajn staklenog pokrova je netaknut, tako da posmatrači još uvijek mogu zadovoljiti svoju znatiželju, dok vlasnici zadovoljavaju njihov ego. Svi pobjeđuju.

Ovaj ugodan detalj samo je jedan od mnogih dokaza genijalnosti dizajnerskog tima predvođenog Flaviom Manzonijem, koji kao niko u cijeloj automobilskoj industriji može kombinovati privlačnu estetiku s ekstremnom funkcionalnošću.

Prema dizajnerima, rez krova nije imao uticaja na smanjenje krutosti šasije. Cijeli sklopivi krovni modul jednak je kao i kod ostalih pauka marke s centralno smještenim motorom. To znači da je vrlo lagan i brz.

FERRARI SF90 SPIDER




Operacija sklapanja krova traje samo 14 sekundi. Sama aluminijska konstrukcija lakša je za oko 40 kg od konkurenata poznatih iz masovnih kabrioleta i zauzima približno upola manje prostora (potreban je pretinac od oko 100 litara, a ne 200 litara). Ukupna težina automobila iznosi 1670 kg, što je oko 100 kg više od zatvorene verzije.

Unatoč tome, dizajneri kažu da su performanse SF90 ostale nepromijenjene. Spider je od verzije Stradale preuzeo priključni pogonski sklop koji kombinuje benzinske marke V8 poznate iz drugih modela (ovdje snage 780 konjskih snaga) s tri elektromotora kako zajedno generišu cijelih 1000 konjskih snaga. Zajedno s pogonom na sva četiri točka, to rezultira ubrzanjem do 100 km/h za 2,5 sekunde i do 200 km/h za 7 sekundi.

FERRARI SF90 SPIDER



Među brojnim načinima vožnje možete pronaći i onaj u kojem se vožnja odvija isključivo na električni pogon. Međutim, proizvođač tvrdi da se hibridna priroda pogona može prepoznati i kada se koriste maksimalne performanse, što dokazuje sistem za distribuciju snage eSSC, ažuriran upotrebom elektromotora. Prema proizvođaču, učinak tako složenog sistema je i dalje intuitivna i vrlo zadovoljavajuća vožnja.

FERRARI SF90 SPIDER



Kao i u slučaju zatvorene verzije, verzija Spider također se može obogatiti paketom Assetto Fiorano, čiji je cilj još veća učinkovitost konstrukcije (blještaviji izgled s kontrastnim prugama na karoseriji). Komplet uključuje niz dijelova od ugljičnih vlakana i titana koji smanjuju težinu za 21 kg, te gume i ovjes razvijeni na temelju iskustva trkačkog programa marke GT. Ako neko želi odvesti svoj hibridni roadster na trkalište, svakako provjerite ovu opciju u konfiguratoru.