Mercedes-Benz je najavio predstavljanje nove potpuno električne G-klase na dolazećem sajmu automobila Auto China 2024. u kineskom Šangaju. Njemački proizvođač veliki dio svoje ponude proizvoda temelji i na prodajnim rezultatima u Kini, najvećem tržištu automobila na svijetu, ističući svoju predanost isporuci namjenskih proizvoda i tehnologija kineskim kupcima.
Novinari uglednog portala Motor1 javljaju da je očekivani doseg oko 200 milja (cca 320 km)

Želio bih uvjeriti ljubitelje kultnog “G” da će modeli s unutrašnjim sagorijevanjem i dalje biti ponuđeni uz električnu verziju, uključujući G500 s 3.0 R6 motorom sa 449 KS (ne V8).
Osmocilindrični motor rezerviran je isključivo za verziju G63, gdje vozaču na raspolaganju stoji 585 KS.
Mercedes je zaslužan za održavanje dizelske varijante G450d od 367 KS na životu . Inženjeri su morali naporno raditi kako bi veliki dizel motor bio prihvatljiv u Europi u automobilu s karoserijom kioska.
Električna G-klasa s četiri motora

Električni automobil će zadržati “kutijaste” oblike koji su već godinama karakteristični za ovaj model. Iako to niko od kupaca možda neće primijetiti, poradilo se na aerodinamici kako bi automobil trošio manje električne energije. Dakle, bit će zatvorena maska, poboljšana svjetla i drugačiji dizajn točkova (ekološki).
Mercedes najavljuje da će električni automobil biti “dobar” na terenu kao i motor s unutrašnjim sagorijevanjem. Naime, na njemu se jako intenzivno radilo zadnjih nekoliko godina pa su korištena četiri motora, po jedan na svakom točku, a najavljena je i funkcija okretanja u mjestu. Nejasno je kako je Mercedes zadržao težinu ispod 3,5 tona, ali uspjeli su. Vozači s vozačkom dozvolom B kategorije moći će bez problema upravljati ovim vozilom.
Ovi podaci mogli bi ubiti električnu G-klasu

Nema službenih informacija o električnom dometu G-klase, međutim, poznato je da će dobiti vrlo naprednu baterijsku tehnologiju s anodom s povećanim udjelom silicija.

Ukratko, to znači bolju gustoću energije, manji volumen i 1/3 manju težinu.

No, novinari Motor1 pronašli su podatak da je doseg oko 200 milja na bateriji od 100 kWh. Preračunato u kilometre, to je samo oko 320 kilometara.
Potpuni debakl: Abarth 500e je trebao biti hit, a prodano je 14 primjeraka
Električna vozila s tako malim dosegom se ne prodaju, bez obzira na veličinu. Prekrasni Abarth 500 nije uvjerio ni Talijane, koji su inače veliki ljubitelji svojih automobila, gdje ga je za dva mjeseca odlučilo kupiti samo 14 kupaca. Deklarisani doseg Abartha je maksimalno 360 kilometara.
Mercedes je već naučio dvije lekcije. Treća sreća?
Električni Mercedes EQS gubi čak polovinu vrijednosti nakon godinu dana
Interno vjerujem da će nas Mercedesovi inženjeri iznenaditi na premijeri G580 u Kini. Njemačka je nedavno već imala dva velika prodajna neuspjeha. Najprije su predstavili C63 PHEV verziju baziranu na 2.0 motoru koju nitko ne želi kupiti, a sada se muče riješiti EQS modela koji leže po parkiralištima.
The G-Wagen EV, officially known as the Mercedes EQG, can perform 360-degree tank turns
[ alan_eenilev]pic.twitter.com/pNLS6ZM5cn
— Massimo (@Rainmaker1973) January 17, 2024
U isto vrijeme, Mercedes još uvijek proizvodi fantastične automobile.
 
		
