BMW M3 i M4 debituju s pogonom na sve točkove. Opusti se, ionako ćeš kad tad barem malo proklizati

24

Na auto sajmu u Šangaju BMW je upotpunio seriju modela M3 i M4 s pogonom na sve točkove M xDrive. Tako su automobili postali ne samo brži, već i stabilniji u vožnji. Međutim, kao i kod M5, i ovdje je dostupan način rada samo sa pogonom na stražne točkove.

BMW M3 i M4 xDrive

Kao što je i najavljeno, vrijeme je da se modeli M3 i M4 po prvi puta ugrade u opcionalnu opciju 4WD. Međutim, takav će pogon od kupca zahtijevati žrtvu. Ili tačnije – žrtvujte novčanik. Cijene još nisu poznate, ali pogon će biti uparen samo s verzijama Competition i 8-stepenim “automatikom”. A to će sigurno povećati cijenu.

Ručni mjenjač zato će biti dostupan samo sa stražnjim pogonom, što automatski znači odabir slabije verzije. Novi M xDrive morat će se nositi s 510 KS u M3 i M4.

Novi elektronski kontrolisani pogon, distribucija okretnog momenta između prednjih i stražnjih točkova, radit će s aktivnim diferencijalom na stražnjoj osovini i odgovarajuće konfigurisanim M sistemom kontrole trakcije i dinamičke kontrole stabilnosti. Sve to, naravno za maksimalnu stabilnost i užitak u vožnji.

Pogon na 4 točka ne znači prekid s karakterom BMW-a – tokom normalne vožnje sav kapacitet usmjeren je na stražnju osovinu. Samo u situacijama koje to zahtijevaju, prednja osovina dolazi u pomoć. Vozač također može birati između 3 načina rada pogona.

BMW M3 i M4 xDrive

Uobičajeni pogon na sva četiri točka osigurava veću vuču, a da pritom favorizuje stražnju osovinu. Drugi način rada, 4WD Sport, daje stražnjim točkovima još veću autonomiju. Međutim, isključivanjem DSC sistema otključavamo način rada 2WD, a vuča se, kao u uobičajenim M3 i M4, može postaviti na 10 različitih načina.

Zahvaljujući tome, možemo uživati kada vozimo samo na stražnje točkove. A da bismo se još bolje uvježbali, možemo kupiti opcijski sistem M Drift Analyzer, koji će pokazati ne samo dužinu zanošenja, već i stepen nagiba automobila.

BMW M3 i M4 s pogonom na 4 točka također će biti puno brži od svojih kolega s pogonom na stražnje točkove. Za sprint do stotke potrebno je samo 3,5 sekunde, što je 0,4 sekunde manje od uobičajenih M3 i M4. Očekuje se da će se automobili na tržištu pojaviti u ljeto 2021. godine.