Japanci su promijenili strategiju i fokusiraju se na električne automobile. Na putu su nove baterije i vrlo efikasni automobili. Istoriju će ponovo ispisati Toyota bZ3X koja se već priprema za svoju premijeru.

Toyota predstavlja nove modele na tržištu iznenađujućom brzinom. Velika konferencija u decembru 2021., tokom koje je prikazan niz novih proizvoda, zapravo je najavila serijske verzije mnogih automobila. Jedan od njih već je postao nova generacija C-HR, a drugi se postupno uvode u prodaju. Jedan od ključnih automobila je Toyota bZ3X.
Toyota bZ3X bit će ključni proizvod marke

Japanci žele prodati milione električnih automobila i već pripremaju strategiju koja će im omogućiti osvajanje tržišta. Međutim, to nije lak zadatak, kao što je pokazao model bZ4X .
私たちが生きる今は、次世代が生きる未来でもある。
プリウスから付けられたこのバッジには、地球に暮らす人々の幸せを大切にし、次世代にそれを引き継いでいきたいというメッセージが込められています。
ゼロを超えた未来へ。BEYOND ZERO。#TOYOTA #BEYONDZERO pic.twitter.com/A15shOgXxS
— トヨタ自動車株式会社 (@TOYOTA_PR) September 19, 2023
Njegov tržišni debi bio je prilično turbulentan. Brzo su uočeni problemi sa softverom i velikom potrošnjom energije. Točkovi su otpali i utičnica punjača je blokirala. Međutim, Toyota je ubrzano i učinkovito radila na ispravcima i odradila domaću zadaću, izvlačeći ključne lekcije iz njih.
Sve ukazuje da će bZ3X biti bolji auto od početka. Iako dizajn i dalje koristi e-TNGA platformu, možemo računati na velike promjene u samom pogonu i dizajnu baterije .
Sve je to ujedno i prijelazno razdoblje jer 2026. godine Toyota namjerava na tržište uvesti novu baterijsku tehnologiju koja će omogućiti domet punjenja do 800 kilometara.
Toyota bZ3X nešto je veći rođak C-HR

Reference na automobil s unutrašnjim sagorijevanjem mogu se vidjeti na mnogim mjestima, uključujući dizajn prednje i stražnje maske. Karakterističan oblik karoserije također je posveta Toyotinom bestseleru .
Ovim se potezom svakako želi privući u salone ljude koji cijene C-HR i spremni su prijeći na električni automobil. Dakle, ako su specifikacije i mogućnosti ovog automobila impresivne, Toyota može računati na sve veći udio na tržištu električnih automobila.
Za sada se prodaja modela bZ4X polako oporavlja, iako je još uvijek na dosta niskoj razini. Možda će tek prvi veći facelift donijeti mehaničke promjene koje će potaknuti više ljudi da se odluče za Toyotu.



















