Što ćemo voziti u budućnosti: Još jedan mali automobil nestaje s tržišta?

U Volkswagenu su objavili da će mali gradski automobili s Euro 7 normom biti skuplji od tri do pet hiljada eura.

Da se našalimo, vozit ćemo – bicikl! Segment malih gradskih automobila polako odumire pa ako niste pripadnik više klase, direktor u preduzeću koji ima pravo na službeni automobil, uskoro bi vas pogled na cjenik novih automobila mogao osupnuti jer nećete naći ništa ispod 20.000 eura. Polako mi se steže grlo jer i sam očekujem kupovinu novog automobila za dvije do tri godine i na kraju bi mogle ostati samo mrvci na stolu, sa skromnim budžetom s kojim raspolažem.

Ford je najavio da ukida Fiestu, Volkswagen razmišlja o Polu, a i drugi kalkulišu. Pišemo već dugo o Euro 7 standardu emisija i njegovom uticaju na tržište automobila, a ovo su prve konkretne mjere, odnosno najave. Razvoj i ugradnja tehnologija za male gradske automobile iziskuju velika ulaganja i tehnologija koje će se na kraju preliti na kupce. Britanski Autocar javlja da Kia planira ukinuti Rio, svoj popularni automobil u B segmentu, prenosi revijaHAK

Magazin javlja da će južnokorejski automobil izaći s tržišta Europe i Velike Britanija kasnije ove godine, a bliski Kia Stonic služit će kao njegova zamjena u salonima.

Podsjetimo, u Volkswagenu su objavili da će mali gradski automobili s Euro 7 normom biti skuplji od tri do pet hiljada eura i zato je proizvođačima automobila jednostavnije skinuti ih s proizvodne trake.

Seat Ibiza (2023). Cijena u BiH kreće od 28,954 KM




Izvor