Skoda je i službeno najavila da će četvrta generacija Octavie RS svoju svjetsku premijeru imati početkom sljedećeg mjeseca na Salonu automobila u Ženevi, a prvi put će za ovaj model predstaviti i hibridnu verziju. Do danas press služba nije dala nikakve informacije za konvencionalni pogon, ali sada zahvaljujući propustu austrijske filijale znamo da će benzinske i dizel verzije uslijediti ubrzo nakon elektrificirane verzije „iV“.
Interni dokument Škoda Austrije, stigao je na Internet putem neslužbenog kanala Škoda New na Twitteru te otkiro da će Octavia RS sa 2.0-litrenim TSI motorom ispručivati 245 KS. Ako vam ovo zvuči poznati, to je zato što je ova snaga potpuno ista kao i kod elektrificirane varijante ali i kao kod prethodne generacije TSI Octavia RS. Benzinski model bit će dostupan s izborom između standardnog šestostepenog ručnog ili opcionalnog sedmostepenog automatskog mjenjača. Modeli s dvije i tri papučice dolaze u prodaju krajem avgusta.
New #Skoda #Octavia engines timeline. pic.twitter.com/8ykTJFFpOL
— SKODA NEWS (@SkodaNEWS) February 8, 2020
Octavie RS 2.0 TDI dolazi sa 200 KS i biti će povezana isključivo sa sedmostepenim DSG-om. Zanimljivo je da kod dizelaša nema naznaka verzije sa pogonom na sve točkove, iako se nadamo da će ova varijanta doći u skorijoj budućnosti. U međuvremenu, dizelska Octavia RS predviđena je za prodaju zajedno sa benzinskom verzijom krajem avgusta.

Kako se ovi brojevi podudaraju s novim Golfom GTI i GTD-om? Ako je vjerovati ovoj procurjeloj prezentaciji, otkriva se da će VW i Skoda modeli opet imati identične izlaze. No dok će Golf GTI imati i TCR verziju od 296 KS, nismo našli ništa o ovakvoj verziji Octavie RS.
Dokument marketinga Skoda Austria otkriva da će hibridna varijanta sa plug-inom na tržište doći početkom juna. Elektrificiranom modelu pridružit će se 1.0 TSI ulazni model sa 110 KS i šestostepenim ručnim mjenjačem, uz blago-hibridnu verziju priključenog na sedmostepeni DSG. Početkom juna stiže i plug-in hibridna Octavia iV.
Pored ovoga, Octavia sa 1,5-litarskim motorom kompatibilnim sa komprimiranim prirodnim plinom (CNG) ponudit će 131 KS uparnih sa sedmobrzinskim DSG mjenjačem.

 
		
