Nova Octavia stiže u martu, nakon redizajna ima nešto drugačiju masku hladnjaka i prednja svjetla kao glavne znakove raspoznavanja, no ima tu još promjena. Unutrašnjost je osvježena ponudom boja i opcija, novom navigacijom i dodirnim zasionom, a među raspoloživim opcijama sad je i Trailer Assist. Motorna ponuda Octavije nije promijenjena, ali je kod za dodatnih 15 milimetara spuštenog RS-a benzinac pojačan sa 220 na 230 KS te tako postao najsnažniji u istoriji tog modela.
Česi su nam također pokazali kako će izgledati najsportskija Octavia oznake RS te povišena Scout verzija. Nova RS će i dalje prema željama dolazti u limuzinskoj ili karavanskoj izvedbi, a od ponude motora tu je isti 2,0 TDI sa 184 KS. Benzinski RS pogonit će pojačani 2,0 TSI koji donosi 10 KS više nego prije, dakle ukupno 230 KS.
Poput klasične Octavije i novi RS dolazi s infotainmentom najnovije generacije, a tu su i najmoderniji sustavi asistencije za vozača.
https://youtu.be/cxBDg1ICc_g
U odnosu na prethodnicu, RS je spuštena 15 mm, a trag kotača proširen 30 mm. Atraktivni naplatci od 17 cola dolaze serijski, a 18 ili 19-colni su dodatna opcija. Performanse osvježenog su malo bolje 6,7 sekundi do 100 km/h i 250 km/h najviše brzine, uz prosječnu potrošnju od 6,51/100 km (149 g/km CO2). Dizelska verzija do stotke stiže za 7,9 sekundi, uz najvišu brzinu od 232 km/h te prosječnu potrošnju od samo 4,51/100 km (119 g/km CO2). Oba modela voze sa šest-stepenim ručnim ili šesto-stepenim DSG-mjenjačem. Scout dolazi s elektronički kontroliranim pogonom na sve kotače, uz višelamelnu hidrauličnu spojku.
U odnosu na posljednji model Octavije Combi, udaljenost od tla veća je 30 mm, a pogonski se oslanja na 1,8 TSI sa 180 KS i 2,0 TDI sa 150, odnosno 184 KS. Zapremina prtljažnika kao i kod verzije Combi iznosi 610 litara, koji se obaranjem stražnjeg reda sjedala povećava na 1740.