Potražnja za polovnim električnim automobilima raste. Problem je u tome što nitko ne zna u kakvom je stanju baterija polovnog električnog automobila. Osiguravajuća grupa Axa sa sjedištem u švicarskom Winterthuru ima rješenje: sada svojim kupcima nudi pristup postupku testiranja baterije.
Kapacitet baterije električnih automobila ili plug-in hibrida smanjuje se korištenjem. Koliko brzo baterija zapravo stari ovisi uglavnom o broju ciklusa punjenja i učestalosti brzog punjenja. Moderne litij-ionske baterije, primjerice, mogu izdržati do 3000 ciklusa punjenja, prenosi revijaHAK
Ako želite kupiti polovni električni automobil ili prodati vlastiti, onda želite znati u kakvom je stanju baterija. Preostala snaga baterije u velikoj mjeri određuje vrijednost električnog automobila.
Ali kako saznati kakva je baterija?
Od početka oktobra 2023., osiguravajuća grupacija Axa sa sjedištem u švicarskom Winterthuru ima rješenje za svoje kupce s električnim automobilom osiguranim kod Axe.
Neovisni test austrijskog stručnjaka za dijagnostiku baterija Aviloo uspoređuje stvarnu iskoristivu energiju s količinom energije koja je dostupna kada su nove. Na taj način se utvrđuje stanje baterije i zna se koliki joj je preostali domet. To se radi putem eksternog mjernog uređaja koji se naručuje i spaja na automobil te omogućuje da zainteresirani za rabljene električne automobile više ne moraju kupovati vozilo s nepoznatim stanjem baterije.



















