Kraj za Volkswagen Up. Nakon 12 godina odlazi u istoriju

Svatko ko ga je želio imao je 12 godina da ga kupi. Oni koji nisu stigli na vrijeme možda više nikada neće imati priliku kupiti mali gradski automobil po razumnoj cijeni. Da, Volkswagen up ide u istoriju. Nažalost, zauvijek su prošla vremena kada su proizvođači vjerovali da se moraju izboriti za kupce što nižom cijenom.

Volkswagen up nakon 12 godina odlazi u istoriju

Ovu informaciju danas je objavio britanski Autocar, dodajući da je posljednji primjerak ovog modela upravo sišao s proizvodnih traka Volkswagenove slovačke tvornice. Dakle, očito nije bilo veće proslave i fotografije za uspomenu – možda zato što su mnogi bili uvjereni da je Up već neko vrijeme ukinut. Uostalom, nekoliko su se puta pojavile glasine o njegovom kraju, maleni Volkswagen je također povremeno nestajao s cjenika pa se na njih vraćao.

Zanimljivo, pored pada prodaje gradskih automobila i sve jasnijoj dominaciji SUV vozila, Volkswagen up nije bio beznačajan igrač na tržištu. Da, njegovim uspjesima u prvim godinama, kada je u Evropi lako premašena brojka od 100.000 prodanih primjeraka, nije se izgubio trag, ali čak i 2021. kupcima je prodano gotovo 70.000 primjeraka njemačkog gradskog automobila. Neki od njih vjerojatno su bili čak i električni, pored prilično šokantne cijene.

Nažalost, ne može se računati na direktnog nasljednika. Ako se i napravi, vjerojatno će biti samo na struju i teško će konkurisati UP-u, čak i cjenovno. Podsjetimo, varijanta sa unutrašnjim sagorijevanjem koštala je približno 15,000 euro.

Volkswagen up je također nestao s bosanskohercegovačke web stranice proizvođača
I u električnim i u verzijama s sagorijevanjem. Što dovodi do prilično iznenađujuće situacije u kojoj kada tražimo manji gradski automobil, prvi prijedlog je električni… ID.3 za više od 81,970 maraka. Srećom, još uvijek postoji Polo, iako u njegovom slučaju govorimo o početnoj cijeni od preko 40.438,00 KM – tako da nam pomalo fali pristupačni Volkswagen up, a vjerojatno ga više nikad neće ni biti jer je vrijeme malih, jeftinih automobila za “narod” definitivno iza nas.