Cijene montaže guma, balansiranja točkova te podešavanje geometrije na našem su servisnom tržištu prilično ujednačene, ali ponuda i kvaliteta prilično varira. Montaža gume, balansiranje točkova te njegovo postavljanje i učvršćivanje na točak bitno utiče na vozne karakteristike automobila i sigurnost vožnje. Zbog toga je bitno izabrati kvalitetnog, odnosno najboljeg vulkanizera.
Navodimo sedam najvažnijih stvari, po kojima se razlikuju dobrih od loših gumarskih servisera. Pažljivo ih proučite i obratite pažnju:
1. PRIJE UGRADNJE GUME TRETIRA ANTIFRIKCIJSKIM SREDSTVOM

Namašćivanje boka gume specijalnim sredstvom važno je radi olakšavanja ugradnje gume na felgu i sprječavanje oštećenja koje može pritom nastati
2. KORISTI SAVREMENU OPREME ZA MONTAŽU, KOJA ŠTITI GUMU I FELGU

Hvataljke, vodilice te kontaktni točak trebaju biti od otpornog polimernog materijala, koji štiti felgu i bok gume od oštećenja
3. PRILIKOM IZMJENE GUMA OBVEZNO MIJENJA I VENTIL

Izmjenom ventila sprječava se ispuštanje zraka iz gume, što je važno za pouzdanost i sigurnost vožnje te trajnost gume
4. TOČKOVE PRECIZNO DINAMIČKI URAVNOTEŽUJE (BALANSIRA)

Uz stručan rad na kvalitetnoj opremi važna je preciznost postupka, koja uključuje precizno postavljanje ili lijepljenje olovnog utega
5. ŠARAFE ZAVRŠNO DOTEŽE BAŽDARENIM MOMENTNIM KLJUČEM

Ako se šarafi, na konačni vrijednost,stežu pneumatskim ‘pištoljem’, postoji rizik da se šarafi stegnu prevelikim okretnim momentom, što može oštetiti navoj i felgu, ili premalim, pa u vožnji može ispasti točak
6. GUME NAPUHUJE DUŠIKOM I PRECIZNO PODEŠAVA PROPISANI PRITISAK

Napuhivanje dušiko donosi višestruke prednosti, jer se smanjuje rizik propuštanja, dušik postojanije zadržava pritisak zraka s promjenom temperature i opterećenja te se sprječava oksidiranje (koroziranje) felgi
7. GEOMETRIJU TOČKOVA FILIGRANSKI PODEŠAVA NA 3D UREĐAJU

Savremeni uređaj koji trodimenzionalno prati i usklađuje usmjerenost, bočni nagib i zatur svakog točka poboljšava vozna svojstva i smanjuje trošenje gume

Izvor: Autoportal.hr