Internet: Niko ne kupuje električne automobile. BMW: otvaramo 6.000 novih radnih mjesta u proizvodnji električnih automobila

Očito je internet još jednom pogriješio. Prodaja električnih automobila je toliko dobra da BMW ima problem s njihovom proizvodnjom.

Ništa u automobilskom svijetu nema tako negativnu sliku na internetu kao električni automobili. Ako ozbiljno shvatimo komentare korisnika interneta iz cijelog svijeta, pokazalo bi se da proizvođači ne znaju kakvu štetu sebi nanose proizvodnjom ovakvih automobila. Niko ih ne želi kupiti, nepotrebni su, jer se s njima ne može svakodnevno putovati hiljadu kilometara na posao. Izvode se standardni argumenti: problemi sa baterijama, da se nemaju gdje puniti i druge “ozbiljne stručne analize”. Ne smeta im što većina sa svojim automobilom s unutrašnjim sagorijevanjem voze 30 kilometara dnevno. Domet je premal i to je to. Još jednom se ispostavlja da bi proizvođači, kada bi čitali komentare korisnika interneta spakovali svoje torbe i pogasili svjetla u tvornicama. Međutim, električni automobili se odlično prodaju.

BMW mora povećati proizvodnju jer je prodaja električnih automobila tako dobra

Njemački proizvođač luksuznih automobila BMW završava fazu otpuštanja radnika i planira da otvori 6.000 novih radnih mjesta u sljedećoj godini, najavio je predsjednik uprave Oliver Zipse u razgovoru za njemačke medije.

Kompanija je dobrano odmakla u preobražaju poslovanja, pripremila je pogone za e-mobilnost i očekuje rast prodaje i u 2022. godini, rekao je Zipse za list Münchner Merkur.

“Zato ćemo sljedeće godine povećati našu radnu snagu do pet posto”, dodao je Zipse.

BMW trenutno ima oko 120.000 zaposlenih nakon što je prošle godine otpustio oko 6.000 radnika.

Novi radnici su potrebni zbog velike potražnje za novim električnim modelima, objasnio je Zipse.







“Naš i4 je rasprodat već mjesecima, kao i iX. Sljedeće godine dolazi električna serija 7 i čeka nas ista situacija”
, rekao je Zipse.

Nova radna mjesta se otvaraju prije svega u Njemačkoj, istakao je portparol BMW-a. Model i4 se proizvodi u Minhenu, a SUV iX u Dingolfingu.

Kompanija traži stručnjake za istraživanje baterija, automatizovanu vožnju, razvoj softvera i IT sigurnost, kao i IT arhitekte za baze podataka te programere aplikacija za infotainment i zabavu. U proizvodnji se traže i radnici za elektroodržavanje i za upravljanje postrojenjima.

Zipse je ipak upozorio da bi potražnju mogao da zakoči nedovoljan broj punionica za električne automobile.

“U Evropi broj električnih automobila trenutno raste pet puta brže od infrastrukture”, upozorio je šef njemačke firme i zato se odlučno protivi zabrani vozila s motorima s unutrašnjim sagorjevanjem.

“To bi najveću njemačku industriju neizbežno gurnulo u scenario pada”, smatra Zipse.

Po njegovom mišljenju ciljevi smanjenja emisije CO2 bi trebalo da se povežu sa obavezujućim ciljevima izgradnje infrastrukture za punjenje električnih automobila.

Drugi izazov je trenutna globalna nestašica čipova, iako Zipse vjeruje da će taj problem biti rešen za godinu dana, s obzirom na kontinuirana ulaganja.

“Očekujem da će se situacija do kraja sljedeće godine uglavnom normalizovati”, rekao je šef BMW-a.

Hyundai i30 (2022). Cijena u BiH kreće od 28,490 KM




Volkswagen Golf 8 (2021). Cijena kreće od 43.496 KM