Ovaj automobil je bez sumnje osvojio najviše “nagrada” za najružnijih automobila na svijetu. Čudno da su ga proizvodili Talijani.
Zažmirimo li pred dizajnom, ispostavit će se da je Fiat Multipla praktičan i prijateljski automobil za vrlo skroman novac. Dvanaest godina nakon završetka proizvodnje još uvijek možete pronaći dobro održavane primjerke. Preporučuju se oni facelifting koji izgledaju malo bolje.
Nije, međutim, tajna da talijanski monovolumen nema puno veze s dinamikom. Prikazani test na njemačkoj autocesti dokazuje da je dodatni spojler bio nepotreban, jer pri tim brzinama stvaranje potisne sile nema previše smisla.
Fiat Multipla – test brzine
No prijeđimo na tehničke detalje. Ispod haube izloženog primjerka radi 1,6-litreni atmosferski benzinski motor. Korisniku pruža 103 konjske snage i 143 njutonmetra maksimalnog okretnog momenta.
Ove skromne vrijednosti na prednju osovinu prenosi ručni mjenjač s pet stepeni prijenosa. Prema tvorničkim podacima, ova konfiguracija talijanskog modela teži točno 1300 kilograma.
Performanse? Na papiru to ne izgleda previše tragično. Sprint do stotke traje navodno 12,6 sekundi, a maks. brzina 170 km/h. Međutim, da biste postigli maksimalnu brzinu, potrebno je posvetiti puno prostora i vremena, što ilustruje gore navedeni materijal.
No, ako nekome treba praktičan i jeftin automobil, Fiat Multipla može biti jedan od najzanimljivijih izbora. Redizajnirani modeli s poznatim i vrlo izdržljivim 1.9 MultiJet motorom koštaju oko 3,000 maraka, što mnogi vozači mogu smatrati prednošću.



















