Audi RS e-tron GT protiv R8. Glavni “električar” ili vrhunski “benzinac”?

Iako je riječ o domaćem dvoboju, on može simbolizirati borbu dva svijeta različita. Onog konzervativnog s onim inovativnim (koji promovišu pristalice promjena).

Audi RS e-tron GT postavljen je pored R8 u svojoj najjačoj specifikaciji. Je li ovo poštena usporedba? Pa, papir sugeriše da da. Međutim, postoji tehnološki jaz između automobila.

Ne radi se samo o razlikama u pogonskim sistemima, već i o datumima debija. Druga generacija sportskog automobila s unutrašnjim sagorijevanjem iz Ingolstadta svoj je debi na tržištu imala 2015. godine. Da, prije 7 godina. To je praktički cijeli “životni ciklus” današnjeg vozila.

Audi RS e-tron GT protiv R8

Ipak, nema smisla tražiti izvinjenja ili opravdanja. Činjenica je da oba modela imaju veliki potencijal, a time i šanse za pobjedu. Njemački dvoboj odlučit će ko od njih bolje ubrzava na kratkim udaljenostima.

Počnimo s Audijem R8. U njemu se krije atmosferski 5,2-litreni V8 koji proizvodi 620 konjskih snaga. Snaga se na obje osovine prenosi automatskim mjenjačem sa sedam stepeni prijenosa. Masa praznog vozila ovog kultnog modela je 1.595 kilograma.

Kako se Audi RS e-tron GT snalazi u ovoj utrci? Prije svega, ima dva elektromotora koji pokreću obje osovine. Njihov zajednički potencijal je 646 konjskih snaga. U teoriji, to je velika prednost, posebno u pogledu okretnog momenta, ali zapamtite da električni model ima teške baterije koje podižu njegovu težinu na 2345 kilograma .

Međutim, odabrati pobjednika prije gledanja materijala nije lako. Pa uzmimo nekoliko trenutaka da vidimo koji će od ovih automobila prvi uspjeti prijeći cilj.

Volkswagen Taigo (2022). Cijena u BiH kreće od 40,501 KM